Ağırlığımı koyamıyorum kimse beni dinlemiyor fikirlerime saygı duymuyor?

Benim sorunum ağırlığımı bir türlü koyamamam. Sussam olmuyo bağırsam çemkirsem olmuyo..çevremde hep baskın karakterli insanlar mı var acaba ondanmı diyede düşünüyorum. En ufak bir eleştiride laf sokulmasında yerle bir oluyorum. Ailem beni delirtti delirtecek fikirlerimi düşüncelerimi hiç önemsemiyolar her şeyin en doğrusunu en iyisini kendileri biliyorlar tamam tecrübelerine saygım var ama bende artık 20 yaşıma geldim ünideyim adam yerine konmamak insanın zoruna gidiyor. Sadece ailemede değil herkese karşı böyleyim o an canımı sıkan bişey olduğunda tepki bile versem dediğim laf önemsenmemiş onun lafı kadar can acıtmamış gibi geliyo bazılarına bakıyorum lafını sözünü nasıl geçiriyorlar diye hayret ediyorum. Ben artık istiyorumki ailem dahil herkes bu kız çok dişli fena valla uğraşılmaz desin. Ne olur bir akıl fikir verin
Ağırlığımı koyamıyorum kimse beni dinlemiyor fikirlerime saygı duymuyor?
Cevapla