Bayım, azizim madam gibi kelimeleri kullanan insan iticiligi?

Hayatında okuduğu ilk kitaptan sonra piyasaya fırlayan sonradan görme tiplerin bu burjuvazi ayakları hakkında düşünüyorsunuz.
Dostoyevski olursun orda Bayım kelimesi geçer de sen kimsin mk Raskolnikov musun sen nesin?
Böyle tiplerden aşırı nefret ediyorum.
Aşırı yapmacık bir dil.
Siz ne düşünüyorsunuz?
Güncellemeler
+1 yıl
Edit :Dostoyevski okursun olacaktı.
Bayım, azizim madam gibi kelimeleri kullanan insan iticiligi?
Cevapla