Engelleri geçmek için yıkmak mı gerekir? Yaratıcı çözümler mi aramak gerekir?

#engeliatla #büyükyorumcu


Üzerinden atladığım her engel gün gelir karşıma çıkar endişesiyle yıkar geçerim, yılan aynı delikten iki kez sokmaz deyip yanılmamak lazım, insanız gün olur hata yaparız. hataya mahal verecek şeyleri ortadan kaldırmak lazım, ilk yaptığımız hata olur ikinci olursa onun adı hata olmaz artık.
Yıkar geçerdim, veya başka yol arardım. Ama artık sanırım çok yoruldum. Engelin önünde bekliyorum kendiliginden yok olur belki diye
bazen engeli yıkar geçerim
bazen üzerinden atlarım
bazen çevresinden dolaşırım
sanırım o anki ruh halime öfkeme kuvvetime baglı
bazen öyle bazen böyle geçerim
Eieg için teşekkür ederim 😊
Rica ederim :)
Cevap
14Cevap
Onceden cozmeye calisirdim ama artik bende kolaya ka ciyorum atlayip gecmeye bakiyorum ugrasacak vaktim yok pek
uzerinden atmama cunki bir zaman yene karsima cixar yikar kecerimm
Bazı engeller yıkılmazsa tekrar önüne çıkar..
Yıkılması gerekir..
Darbe alması gerekir..
#Vesselam
engeller ruhu yaslandirir ama beyini çalıştırır engellerin altında ezilmemek için üzerinden atlamak ideal
Wallaha acımam yıkarım 😎 Savaşmayı severim kolay kolay pes etmem edersemde bunu kısa bir zaman içinde yaşar yine devam ederim kimse fark etmez
Yıkamasamda en azından yıkmayı denerim üzerinden atlamakla hic bir sey çözüme ulaşmaz
Herkes çözmeye çalıştığını söyleyecektir fakat objektif ve doğru eleştirel yaklaşımla baktıklarını düşünmüyorum. Çoğu insanda kabullenmişcilik var ve farkında olduklarını sanmıyorum.
yani geçebiliyo olmam yeter bana nasıl olduğu çok da umrumda değil
Tabi ki en mantıklı en zararsız ve en garanti çözümü aramak gerekir kendini hirpalamicaksin boş yere
yaratıcı çözümler bulmaya çalışırım.
he bulamıyormuyum vay halime:)
Üstünden atlarsak elbet yine gelip sizi bulacaktar, işi garantiye alıp yok etmek daha mantıklı olur.
Aynı engelle tekrar karşılaşmamak adına Yok etmek tercihim
engeli yok sayarım :D engeller kafadadır çoğu kez...
Eğer yıkıp geçersen engelin bende büyük bir izi kalır bu hayatımı bile etkileyebilir bu yüzden yaratıcı çözümler tercihim
Ben engel görünce çaba göstermiyorum. İlahi güç bekliyorum :D
Olaya, duruma ve kişiye göre değişir bu engel aşma durumu.
F hiçbiri diyorum.
Yıkarım. İlerde tekrar karşıma çıkıp uğraşmak zorunda kalmayayım diye.
her zamnki gibi yikip gecerim
Ben duvara tosluyorum direkt.
Yaratıcı bir çözüm bulamassam yıkarım.
Üzerinden atlıyorum, yıkıp geçmeye cesaretim yok.
engelden engele değişir
ben bir yolunu bulur kurtulurum
Genelde asmaya calısırım
Yıkmaktan vazgeçecekken çözüm buluyorum genelde.
Etrafından dolaşırım.
yöntem farketmez engel olmaktan çıkması yeterli
Amaç onu geçmek. Nasıl geçtiğinibde bir önemi yok.
Çok istiyorsam geçerim.
Geöerimde nasıl olduğu önemli değil bence
Engeller beni yıkar gecer
Başka kestirme yol bulurum 🤔
çözüm yolları bulmaya çalışırım.
Üzerinden atlayamazsam yikarim
Doğal afet olurmu diye bekliyorum
Bir daha karşılaşmamak için çözümler üretirim.
En kisa cozum neyse o
başka seçenek var mı
Altından gecerim
Yıkar geçerim
Engele göre değişir
çözmeye calisirim
her ikiside
yıkmadan geçmem..
Soruna bağlı
Uzerinden
Yıkarım yakarım
Yıkmak gerekir
1 özel cevapSadece soran ve cevap paylaşan üye bu paylaşımları görebilir. Daha fazla bilgi için tıkla!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar