insanlarla neden anlasamiyorum her taniyan uzaklasi̇yor benden?

Arkadaslar lütfen düzgün cevaplar verin söyleyeceğim şey yüzünden benim hayatım çekilmez hale geldi üniversite okuyorum ve okulu bile bırakmayı düşünüyorum ben cekingen bir kızım öyle hemen her ortama ayak uyduramıyorum ayak uydururken de karşımda ki insanlara kendimi yansıtamiyorum zor arkadaş ediniyorum o yüzden de başka arkadaş edinemem diye bana ters bir cevap verdiğinde ben cevabını veremiyorum aslinda vermek istiyorum ama susuyorum benimle konuştuklarında da düzgün cevap veremiyorum konuşacak birşey bulamıyorum normalde öyle değilim ev de gayet neşeli gayet pozitifim ama arkadaş ortamına girince beynim donuyor sanki ortama alıştığim zamanlar kendimi yansıtabiliyorum o zaman benim yanıma geliyorlar ve daha çok sevdiklerini hissediyorum ama ben o yönümü sürekli gösteremediğim için içime kapandığım zamanlar da beynim duruyor ve konustuğum zaman sacmaliyorum ve sacmalayınca da benden uzaklasacaklar diye o zamanlar konuşmamayı tercih ediyorum ve yine uzaklaşiyorlar ben ne yapayım çaresiz hissesiyorum kendimi oldürmek istiyorum artık anneme de söyledim yardım alayım dedim psikologdan o da izin vermiyor ögretmenlik okuyorum ileri de sağlık raporun da çikar yollamiyor. Ben kendimi kastığım için insanlarla iletişim kurmayı bilmediğim için böyle oluyor ev de oturan bir kızım şu ana kadar da hiç sevgilim falan olmadı 20 yaşındayım aslında gayet akıllı bir kızım küçükken de hep yalnız gezdiğim için hiç arkadaş ortamlarıma girmediğim için böyle ortamlarda yabancılık çekiyorum alışkın değilim ve yukarı da korkuyorum uzaklasmalarından dedim ve yine aynı sey oldu yavaş yavaş benden uzaklastiklarini hissediyorum cevremde ki insanların bugün de bir arkadaşım yine bana ters birsey soyledi ben de cevabını verdim şimdi kiz benle konusmuyor eğer cevap vermeseydim konusacaktı yine aynısı oldu bıktım usandım. artık bana bir çözüm yolu söyleyin çikmazdayım...😔
insanlarla neden anlasamiyorum her taniyan uzaklasi̇yor benden?
Cevapla