4 aylık evliyim. 6 yıl önce üniversitede tanışmıştık. Severek evlendim kısacası.
Dün onun tarafının üç dört ayda bir yaptıkları ve bütün akrabaların katıldığı büyük toplanma günüydü. Üzerime de annemin bana aldığı mor bir elbise giymiştim. Biraz kısaydı ama nasılsa aile işi diye düşündüm. Daha evden çıkmadan tartışmaya başladı benimle. Kıskançlık krizi.
Son bir aydır günde en az beş altı kez giydiklerimden dolayı beni azarlıyor. Gömlek kot bile giyemiyorum. Eskiden böyle değildi. Ama dün başka bir sebebi daha vardı kızmasının. Kuzeninin bende gözü olduğunu düşünüyor. Ve açıkçası çok komik buluyorum bunu 😄 neyse.
İşte yine tartışarak çıktık evden. Oraya gittik. Onun teyzesinin villası. En az 4 kuşak var evin içinde. Ben yemek konmasına yardım ediyorum falan. Eğilip kalkıyorum, etek kısalıyor doğal olarak. Sinirden kuduruyor oturduğu yerde. Tedirginim ben de ama isterek yaptığım bir şey değil. Sonra bu yaklaştı bana. Fahişe gibi giyinmişsin dedi fısıltıyla. O böyle deyince ben de sinirlendim. Sen de p*zevenksin o zaman dedim, fısıltıyla tabii. Tam o an kuzeni geçiyordu önümüzden. Bu onu görünce iyice sinirlendi. Herkesin içinde "her gün o*ospu gibi üstümden inmiyorsun ama, o ne olacak" dedi. Çok utandım. Kıpkırmızı oldum. Annesi babası falan da var tabii. Dondum kaldım bir otuz saniye falan. Sonra koşarak çıktım oradan. Eve döndüm. Eşyalarımı toplayıp arkadaşıma geldim.
Orada ne oldu, o ne yaptı bilmiyorum. O saatten beri de bir kez bile aramadı beni. Bu kadar hatrım yokmuş demek. Özür bile dilemedi. Şimdi ne yapayım bilmiyorum. Tavsiyelerinizi bekliyorum. Çok kızgınım ve çok kırıldım.
Dün onun tarafının üç dört ayda bir yaptıkları ve bütün akrabaların katıldığı büyük toplanma günüydü. Üzerime de annemin bana aldığı mor bir elbise giymiştim. Biraz kısaydı ama nasılsa aile işi diye düşündüm. Daha evden çıkmadan tartışmaya başladı benimle. Kıskançlık krizi.
Son bir aydır günde en az beş altı kez giydiklerimden dolayı beni azarlıyor. Gömlek kot bile giyemiyorum. Eskiden böyle değildi. Ama dün başka bir sebebi daha vardı kızmasının. Kuzeninin bende gözü olduğunu düşünüyor. Ve açıkçası çok komik buluyorum bunu 😄 neyse.
İşte yine tartışarak çıktık evden. Oraya gittik. Onun teyzesinin villası. En az 4 kuşak var evin içinde. Ben yemek konmasına yardım ediyorum falan. Eğilip kalkıyorum, etek kısalıyor doğal olarak. Sinirden kuduruyor oturduğu yerde. Tedirginim ben de ama isterek yaptığım bir şey değil. Sonra bu yaklaştı bana. Fahişe gibi giyinmişsin dedi fısıltıyla. O böyle deyince ben de sinirlendim. Sen de p*zevenksin o zaman dedim, fısıltıyla tabii. Tam o an kuzeni geçiyordu önümüzden. Bu onu görünce iyice sinirlendi. Herkesin içinde "her gün o*ospu gibi üstümden inmiyorsun ama, o ne olacak" dedi. Çok utandım. Kıpkırmızı oldum. Annesi babası falan da var tabii. Dondum kaldım bir otuz saniye falan. Sonra koşarak çıktım oradan. Eve döndüm. Eşyalarımı toplayıp arkadaşıma geldim.
Orada ne oldu, o ne yaptı bilmiyorum. O saatten beri de bir kez bile aramadı beni. Bu kadar hatrım yokmuş demek. Özür bile dilemedi. Şimdi ne yapayım bilmiyorum. Tavsiyelerinizi bekliyorum. Çok kızgınım ve çok kırıldım.
Güncellemeler
+1 yıl
Yardımcı olmayacaklar yazmasın bir zahmet yahu. Çoluk çocuğun dalgasıyla uğraşacak halim yok.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar