20 li yaşlarda hayata küsmek çağımızın hastalığı mı?

yapmayın etmeyin yahu biz napalım ölelim mi:D
kendinizi geliştirin gezin tozun sağlıklıysanız hiçbir şeyi takmayın
hele ki yok kız arkadaşım terk etti vay efendim erkek arkadaşım beni aldattı yol verin gitsin ya.
sinirlendim yine:D ahh ahh aklınız başınıza geldiğinizde yaş 30 u geççek üzülüyom yapmayın :)
Güncellemeler
+1 yıl
Arkadaşlar niye hep birileri size yürümeye çalışıyor sanıyorsunuz ben evliyim ve 9 yaşında bir çocuğum var o bile isyan ediyor komik geliyor bana ona anlattığım gibi size de bişeyler söylemek istedim ama terbiyesizleşmeye başladınız, tamam gençsiniz dalgaya vuruyorsunuz ama olmaz beyniniz donunuzun içinde olmasın kafanızı dondan çıkarınca çok daha güzel erdemler olduğunu göreceksiniz saygılar:)
20 li yaşlarda hayata küsmek çağımızın hastalığı mı?
Cevapla