+1 yılBir gün duştayım saçlarım köpüklü yukarıdan su akıyor vücudumda birşeyler hissediyorum çok ta net değil his çünkü sıcak su akıyor neyse gözlerimi sildim bakayım diye bir baktım vücudumda 2-3 tane örümcek 🕷 bir bağırırsın bir çığlık bir küfür aman allahım kalbim yerinden çıkacaktı su tutuyorum gitmiyor aman tanrım Didim çok kötüydü.
15 Yorumla- +1 yıl
Off yaa 😀 dustayken hic sevmiyorum bazen tavanda falan oluyo sürekli ona bakıyorum. Bide benim kelebek korkum da var. Banyoda kelebek olduğunda o korkulu halimi dusun daha kotu sonuçta uçan böcek 😀
- +1 yıl
Ney dedin kelebek örümcekten daha mı kötü dedin üzerinde gezse bilirdin 😀
- +1 yıl
Kelebekten Korkuyom işte 😀
- +1 yıl
Hay Allah sende korka korka en tatlı canlıların birinden korkmuşsun
- +1 yıl
Bişey diyodum işe başlamadan önce olmayınca unuttum :D kelebek mi en tatlı ya benser bişeydi galiba 😂
En İyi Cevaplar
+1 yılkaç kere üstüme çekirge yapıştı elimle alıp fırlattım. Küçükken minik yeşil kertenkeleleri yakalayıp öperdi bir arkadaşım bizde oynardık oymarkrn hep kuyruğu kopardı sonra onunlada oynardık
11 Yorumla- +1 yıl
Ahaha deliler 😂
Sen sakin kalabilmişsin 😄
Benim ayaklarımın dibinde iki kez fare geçti korkmadım da , omzumda hamam böceği vardı 😱
Yanımdakinden yardım isterim. Sonra kaşınmaya başlıyorum ıyyy 😭11 Yorumla- +1 yıl
En sevmedigim :D fare olsa uff ne korkardim be :D ama plu fareye dokunmus insanim ben :D
çığlığı basarım böcek bile korkar
12 Yorumla- +1 yıl
O korksa ne ya gıcık bide ufluyom ufluyon gitmiyo az bir estiği için duscek gibi oluyo ama nasıl tutunuyosa bana düşmedi 😂
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
13Cevap
+1 yılYakınımda kim varsa ona sürtünüyorum küçüklükten gelen alışkanlık
13 Yorumla- +1 yıl
Ahaha ciddi mi
- +1 yıl
Malesef
- +1 yıl
:((
Böcek ığğyy :) bir keresinde omzuma örümcek çıkmıştı dönüp baktığım gibi sıçra attım.
11 Yorumla- +1 yıl
Ahahahaha😂
Üstümde arı görmüştüm bikere kendimi öyle bir kasmışımki bel çevrem ağrımıştı 😂😂
111 Yorumla- +1 yıl
Ahaha ben hala hatırlıyorum ilkokul ilk senemdi ve galiba ilk günümdü 😂 o zamanlar pasta vardı içindede bal mı şeftalili mi neydi bende çok seviyorum tabi kafamı çevirdim arı ama farketmedim sonra bir daha çevirdim bir sıçradım kaçtım oyle ahaha 😂
- +1 yıl
Yok beni hiç sokmadı sanırsam :D belki göz kapaklarımı oda yatarken 😂
- +1 yıl
Hey 😂
- +1 yıl
İyilik abicik senden 😂
- +1 yıl
Hee onun gulduy gulduy versiyonu daha iyi galiba ya 😂 ilk iki bölümünü mu ne izlemiştim 😂 ya da buyur burdan bak'ın ilk bölümleri 😂😂
- +1 yıl
Arı mayaymış 😂
+1 yılüzerimde böcek oldugunda bagiryorum ciglik atiyorum
13 Yorumla- +1 yıl
Ahahaha 😂
- +1 yıl
😊😊😊
- +1 yıl
😋😋
- Kişilik & Karakter konusunda 1,9b cevap paylaştı.
+1 yılKızlar genelde böcek görünce çığlık atıyor 😀
17 Yorumla- +1 yıl
Ben kız değilim zaten :D
- +1 yıl
Nesin peki 😀
- +1 yıl
Ahahaha 😀 sen oyle dedin ya
- +1 yıl
Sen de ciglik atiyorsun o zaman 😀
- +1 yıl
Hayır ya atmadım çığlık falan o yüzden diyorum kız değilim diye 😀
- +1 yıl
Sen degisik birisin o zaman 😀
- +1 yıl
Bilemiyorum ben nasıl biri olduğumu şahsen 😀
+1 yılsicrarim olduğum yerde iyykkk
13 Yorumla- +1 yıl
Sıramı bekliyorum bir soru sorucam böcek geliyo nerden geldiyse kolumda kımraşan bişey gordum bir baktım biraz büyük işte panik yaptım korktum ama yinede o böceği ordan atmam gerekiyodu 😂 attığım zaman da zaten istediği yerde yürüsün benden uzak dursun umrumda olmaz 😂
- +1 yıl
ben ezer oldururum ya bidaha üstüme çıkar fialn😕
- +1 yıl
Ahaha yok o kadar da yapmam ya bazen sinir oldummu vurur ya da ezer oldururum de o kadar da yapmam çıkmıcağını bile bile
+1 yılParmağıma alır severim sonra atarım
15 Yorumla- +1 yıl
Beslesene 😂
- +1 yıl
Benim diyetim ona göre değil , zira etobur olanları ile hiç işim olmaz :D
- +1 yıl
Ahahahah😂😂😂
- +1 yıl
O hamle yapmadan , hoop çimlere :)
- +1 yıl
Ahahaha
+1 yılHelal olsun sana be öldürmemiş :D
199 Yorumla- +1 yıl
Yok be 😂 zaten yanımdaki kız yere baktı o ne dercesine o kadar insanın yanında bide katiş görünümü almayım şimdi 😋
- +1 yıl
Katil
- +1 yıl
Oda bir canlı sonuçta yani öldürmemen güzel olmuş :D Bide böceklerden korkmaman da enteresan yani :D
- +1 yıl
Korkuyorum be ama bağırmam daha mı iyidi :D stajdayken bağırmıştım ama galiba Allahtan yanımda kimde yoktu sandalyeden bir kalktım ahahaha 😂 ama o zaman emin değildim olup olmediğine 😂 nerden çıkıyolar anlamıyorum da :(
- +1 yıl
Ay yok birde kalabalık içinde bağırırsın falan herkes bakar makar boşver böylesi daha iyi :D Nasıl yani böceğin üzerine mi oturdun ben mi yanlış anladım :D :D
- +1 yıl
Evet aynen 😋 stajdakini soruyosan şöyle oldu ben bir ay boyunca işte sekreterlik yaptım zaten onlarında sekreterleri gitmişti her neyse 😂 masa başındayım işte nasıl olduysa koluma böcek mi örümcek mi ne gelmiş onun görür görmez az bir bağırıp ayağa fırlamıştım 😂
- +1 yıl
Herkes de noluyor falan diyiğ gelmiştir sana doğru heralde çünkü o anki baya bağırmışındır kesin :D :D Ay görmek isterdim o an senii :D :D
- +1 yıl
Yok yok o kadar değil 😂 az bir aa dedim sayılır 😂 bugünde görünce aynı paniği yaşadım ama Allahtan kendimi sınırlamayı biliyorum 😋 ahah aman aman iyikide görmedin oh kimse görmesin beni o halde 😂 ama böcekle bir başına olmak da kötü ay git 😂
- +1 yıl
Emin misin az bir aaa dediğine o an baya çıkmış olmayasın sesin :D :D Yok ya valla görmek isterdim gülerdik ne güzel :D :D Bide sen nasıl bir yerde sekreterlik yapıyorsun da böcekler oluyor ya :D
- +1 yıl
Ya stajdı işte genç oğlanlar falan vardı böyle okul gibi :D bir tane Türk vardı hatta gelip bana sorular falan sormuştu ay ne güzeldi ama zordu la 😂 ahah hee sorma arkadaş olurduk hemen 😂😂 bir aa dememle 😂 yok ya çok azdı minnacık😂
- +1 yıl
Arkadaş olma anımıza bak sen aaa diye bağırıyorsun falan sonra o an arkadaş oluyoruz falan :D :D Ama olsun böyle de arkadaş olurum ben seninle ne var yaniii :D Ayrıca bir tane Türk vardı derken o kısmı anlamadım :D?
- +1 yıl
Ya ne anı olurdu sorma 😂😂 ya o gençler arasında Türk oğlanlar da vardı da sadece birine rast geldim oda geldi öyle konuşmuştuk 😂
- +1 yıl
Yok yani sen yabancı birini mi bekliyordun :D?
- +1 yıl
Haaa doğru ya 😂 ben Turkiyede değilim kusura bakma bende diyorum bu ne diyo diye 😂
- +1 yıl
Baştan söylesene yaa bende diyorum ne diyor bu kız diye burada düşünüyorum dediklerinden bir anlam çıkarmaya çalışıyorum :D :D Hangi ülkedesin ki sen :D?
- +1 yıl
Ya unuttum bende işte genelde söylemiyorum 😂 Fransa'dayım :D
- +1 yıl
Profilinde yozgat yazıyor memlekitin mi :D ?
- +1 yıl
Tabikisi 😂
- +1 yıl
Süpersin ya muhabbetini çok sevdim :D
- +1 yıl
Eyvallah sağol 😂
- +1 yıl
Yeni konu aç devam edelim :D
- +1 yıl
Kusura bakma işteyim arkadaşla konuşuyorum yazcaktım da yazamadım bide ne diceğimi bulamadım 😂 5 dkk sonra başlıyorum kendine iyi bak
- +1 yıl
Peki tamam sende kendine iyi bak :)
- +1 yıl
Ben varımmmm geneee 😊
- +1 yıl
Ya kusura bakma yorum atarken iki kere bu yorum gönderildi yazdı bende yazdım sandım niye yazmıyo dedim :( şükür biri var 😂
- +1 yıl
Olsun hiç sorun değil 😊 Evet ben varım burada ya 😊
- +1 yıl
2 kişi iyimiş 😂 Eyvallahh napıyon?
- +1 yıl
https://i.hizliresim.com/LZQpRb.jpg Bişeler atıştırıyorum 😊
- +1 yıl
Mesajlardan konuşalım istedim ama atılmıyormuş sana mesaj 😊
- +1 yıl
Aaa iyimiş afiyet olsun :)) bende Bişeyler yedim içecek içiyom hala işteyim ablamı beklemem lazım 1 saat daha mı ne 😒 hi evet atılmıyo 😂
- +1 yıl
Kapatmışın mesajlarını hanımefendi tabi atılmaz yorumlardan mesajlaşıyoruz resmen 😃 Nerde çalışıyorsun ki sen 😃 Niye ablanı bekliyorsun 😃
- +1 yıl
Bu arada orda saat kaç 😃
- +1 yıl
Valla hesabı nasıl açtıysam öyle bıraktım ayarlarla falan oynamadım ama benim işime de gelen bu 😂 hatırlıyorum da ilk hesabıma bikaç kişi yazıyodu sürekli
- +1 yıl
22:45 işte :D of daha bitirmemiş :(
- +1 yıl
Peki tamam nasıl istersen burdan konuşuruz bizde o zaman 😊 Neyi bitirmeyi bekliyorsun ki sen?
- +1 yıl
Ya ablamla aynı yerde çalışıyoruz da bir an önce saati gelse de eve gitsek diyorum 😂
- +1 yıl
Kasıyo ya sinir oldum
- +1 yıl
Hıı eve beraber gitmek için onu bekliyorsun sende anladım şimdi 😊 Uzak mı eviniz çalıştığınız yere 😊
- +1 yıl
Neyse bir saat kadar daha beklicem şarjımda bitmek üzere.. Artık sende uyursun başka zaman konuşuruz 😂
- +1 yıl
Evet onda araba bende daha ehliyet yok zaten😂 eh şey işe başladığım gün kimseyi bulamazsam yürüyerek giderim diyodum mapstan bakiyim dediğimde 1 saat çıktı sence yakın mı uzak mı? 😂
- +1 yıl
Yaa ne güzel konuşuyorduk ama :(
- +1 yıl
Oo araba varsa tamam ya bekle bekle arabayla gitmek daha güzel olur 😃 Ayrıca baya uzakmış 😃
- +1 yıl
Şarj makineyi almak aklıma gelmedi ki :( zaten priz yukarda
- +1 yıl
Baya demi 😂 arabayla da 15-20 dk falan 😂 ama yürüyerek gelmeye üşenmem galiba 😂 sıkılmaya mahkumuz demekki bu gecede napalım
- +1 yıl
Hem uykum yok benim uyumucam ben konuşalım istiyorum kırma beni
- +1 yıl
Ben varım burada ya sıkılmazsın konuşuyoruz işte bak 😃 Sanada bir araba alalım ya bak lazım oluyor 😃
- +1 yıl
Telefon kapancak ama :D eve gittiğimdede yorgun olurum uyurum :(
- +1 yıl
%6 :(
- +1 yıl
Yüzde kaç şarjın var 😊 ?
- +1 yıl
şu an hala ⬆
- +1 yıl
Bayada azalmış of ama yaa ben seninle konuşmak istiyorum iyi geldi seninle konuşmak :( Daha ablan gelmedi mi?
- +1 yıl
Üzerimi değişiyim bari yok ya size göre 2:30da bitiriyo hadi byby sağol
- +1 yıl
Peki sabah görüşür müyüz o zaman
- +1 yıl
Bilmiyorum sabah 11:30dan 14:30'a kadar çalışıyorum erken kalkmam
- +1 yıl
Problem değil sen gün içinde ne zaman müsait olursan o zaman yazabilirsin
- +1 yıl
Eyv o zaman:))
- +1 yıl
Günaydınnnn 😊
- +1 yıl
Sanada 😀
- +1 yıl
Aha gelmişin 😊 Napıyosun 😊
- +1 yıl
Girdim ya sabah alarmdan önce uyandım nedense :)) hazırım annemi bekliyorum işe gitcez sen :))
- +1 yıl
Bende internetten string sipariş etmiştim o geldi onu deniyorum şimdi evde :D Annende mi çalışıyor :D
- +1 yıl
O ne ya Fransızca anlamınk İnşallah bilmiyosundur 😀 her neyse ahah yok ama araba onun aslında daha bizim arabamız yok😂
- +1 yıl
Stringin ne olduğunu bilmiyor musun ya :D
- +1 yıl
Yok galiba 😂 fransızcayla aynı şey değildir heralde 😂
- +1 yıl
Fransızcada ne demek oluyor ki string 😃
- +1 yıl
Boşver 😂
- +1 yıl
Söyle ya merak ettim 😃
- +1 yıl
Hayır 😂😂
- +1 yıl
Söyleyemediğine göre Türkiye'deki anlamıyla Fransa'daki anlamı aynı demekki 😃 İç çamaşırı ya of nesini söyleyemiyorsun 😃
- +1 yıl
Bizim burda bazı kadınlar giyer o yüzden erkekler giymez
- +1 yıl
Hıı olabilir ben giyiyorum mesela 😊
- +1 yıl
Tamam
- +1 yıl
İyide niye kızıyorsun ki bana öyle bir iç çamaşırı giyiyorum diye suçlu mu oldum yani
- +1 yıl
Kızdığımı kim söyledi ki?
- +1 yıl
E ne güzel gülücüklü falan konuşuyordun bir anda sadece tamam yazdın yani
- +1 yıl
Sen hala burdamıydın 😂
- +1 yıl
Buradayım tabiki nereye gidicem başka senin mesaj atmanı bekledim hep 😊
- +1 yıl
Ahaha
- +1 yıl
Oo günaydınlar efendim 😊
- +1 yıl
Sanada ((:
- +1 yıl
Napıyosun bakiyim 😊
- +1 yıl
İşe gittim napcam
- +1 yıl
Bişe dicem sen niye string giyiyorum dediğim zaman konuyu hemen değiştirdin yani onu giymem kötü bir şey mi?
- +1 yıl
Ya bence onun anlamı tam burdaki anlam değil burda oyle desen sana mal mal bakarlar ben yine anlayışlı davrandım 😒😉
- +1 yıl
İyide ordaki anlamı ne ki bide söylesen
- +1 yıl
Yok aynıymış bişey demedim
- +1 yıl
Fransa da string iç çamaşırı anlamına gelmiyor?
- +1 yıl
Geliyo geliyo erkeklere de var demekkş
- +1 yıl
Heh tamam işte bizim burada da iç çamaşırı anlamına geliyor ve çok rahat bir iç çamaşırı olduğu için bende bunu giymeyi seviyorum hoş bir görüntü oluyor benim için
- +1 yıl
Tamamdır 👍
- +1 yıl
Normalde bayanlar giyiyor bunu biliyorum ama erkeklerde giyiyor
- +1 yıl
Tamam evet gördüm sitedede burda him bir erkeğim string giyiyorum falan dediğini duymadım o yüzden şaşırdım ben gerçi erkeklerle pek muhabetim yok da
- +1 yıl
Herkes giydiğini söylemezde ondan bide ayıp bir şey değil yani bu
- +1 yıl
Her neyse :)) uzatmanın anlamı yok
- +1 yıl
Ay annemde tayt almış bir kaç tane giyip önümde dönüyor nasıl olmuş diye :D
- +1 yıl
😒😒😒
- +1 yıl
Gene noldu
- +1 yıl
Konular beni sıktı byby
- +1 yıl
Byyy
+1 yılBöceklerden korkmadığım için sıkıntı olmuyor
12 Yorumla- +1 yıl
Vay be
- +1 yıl
😂😂😂
+1 yılBöcek olduğunda atıyorum üzerimden
11 Yorumla- +1 yıl
Ayni ben 😂
neler yapmıyorum bir bilsen
11 Yorumla- +1 yıl
Ahahaha
yiyiyorum açsam
11 Yorumla- +1 yıl
Tabi canım :D
Kick and dead
13 Yorumla- +1 yıl
O neydi şimdi 😂 dead i anladım da 😂
- +1 yıl
Heaa tamam 😀😀
kor olasica ☺
11 Yorumla- +1 yıl
Valla ya 😂
+1 yılelimle tutar atarım
11 Yorumla- +1 yıl
Erkek olmak bir ayrı abi ya 😂
+1 yılElimle tutar atarım.
11 Yorumla- +1 yıl
Erkeksin işte 😂
+1 yılBüyük tepki vermem..
11 Yorumla- +1 yıl
Aferin 😀
Kormam pek 😊
11 Yorumla- +1 yıl
Vaay be bu devirde var mı korkmayan kız?
- Kişilik & Karakter konusunda 26,3b cevap paylaştı.
+1 yılÖldürüyorum
115 Yorumla- +1 yıl
Ama yazık ya :( valla ben bundan bikaç yıl önce öldürdüm bilerek o gün vicdan azabımıdır nedir her yerde böcek görüyodun tekrar baktığımda hiç bişey yoktu orda :( kafayı yemiştim o gun ya
- +1 yıl
acımasız biriyim ben 😈
- +1 yıl
Evet acımasız birisin sen bide master olmuşsun her üyeyi öldürürsün teker teker be 😂
- +1 yıl
Fena olmaz 😈💪
- +1 yıl
Beni öldürsene ilk 😂 hayatından bezmiş olan bir insanı cehenneme falan yollarsın belki ora daha iyidir dermişim 😋 yok şaka şaka ama en azından orda yalan dünyada olmam
- +1 yıl
Yaşamak güzel kardeşim
- +1 yıl
Niye öyle diyosun ki
- +1 yıl
Yaşam belli, ölüm belirsiz. Yaşayalım bence.
- +1 yıl
İyide ömrümüzün sonuna kadar da yapıcak değiliz ki zaten? bir gün ölüm gelip bizide alıcak yani:))
- +1 yıl
O zamana kadar yaşayalım işte. istemeyelim bekleyelim
- +1 yıl
Peki :(
- +1 yıl
Bu ne surat?
- +1 yıl
Yok bişey 😋
- +1 yıl
Tamam 😇
- +1 yıl
:))
Aygyyhhhy 😁
11 Yorumla- +1 yıl
Ahahah 😂😂
+1 yılFirlatirim
15 Yorumla- +1 yıl
Ahaha benimki nasıl düştü yere tövbe ya
- +1 yıl
Belki oda senden korktu
- +1 yıl
Sanmam yoksa uflediğimde giderdi
- +1 yıl
Peki
- +1 yıl
;))
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar