19 yaşındayım daha neden güzel bir kız değilim sanki? Biktim yoruldum özgüvensizliğimden?

Bu zamana kadar hep şükrettim. Evet Allah yarattı hepimizi dış görünüsümüzü kendimiz seçemeyiz. Ama esmer tenimden bir türlü şekil alamayan saçlarımdan kocaman suratimdan sıkıldım artık. Etrafımdaki kızlar hep beyaz tenli agzi burnu küçücük güzel kızlar, nasıl özgüvensiz olmayayim bu durumda. Ne kadar bakım yapsamda güzel olamıyorum. Estetiğe her zaman karşıyım. Ama bu durum artık canımı sıkmaya başladı dışarı bile çıkmamı engelliyor.
19 yaşındayım daha neden güzel bir kız değilim sanki? Biktim yoruldum özgüvensizliğimden?
Cevapla