Kirkuc yasimda kendimi onsekiz gibi hissetmem suç mu ben kendimi genc ve güzel hissedemezmiyim?

Normalde kirkuc yaşındayım o sefer kendimi attım herkes dalga geçti sildim bende yeni hesap açtım çıtır kız yazdım şimdi herkes bana yazıyor her şey yaş değil kirkuc yasimda olabilirim ama ruhum çok genc on sekiz yasindaki kızları ben sollarım elimi sallasam ellisi
Hem ben guzelim güzel olan doksan yaşında da olsa yine güzeldir benim genç kızlardan farkım ne
Kendimi genç hissetmem suç mu
Kendime değer vermeyeyim mi
Kirkuc yasimda kendimi onsekiz gibi hissetmem suç mu ben kendimi genc ve güzel hissedemezmiyim?
Cevapla