Birçok kişi, sevgili olan çiftlere yakışıyorsunuz veya yakışmıyorsunuz diye yorum yapıyor. O kız o adamın yanına hiç yakışmıyor, o adam kızın nesini sevmiş diye yorum yapabiliyorlar. Ama bana göre bu tür yorumlar yapmak saygısızca. Sonuçta iki kişi birbirini sevmişse diğerlerine yakışmıyorsunuz diye negatif yorum yapmak düşmez diye düşünüyorum.
Aynı şey başkalarının kıyafet seçimlerine de yapılıyor. Bu kıyafet sana yakışmış, yakışmamış diye yorum yapılıyor. Hatta birçok kişi daha da ileri gidip, şu fizikte olanlar sokakta şu kıyafeti giymesin görüntü kirliliği oluyor bile diyebiliyor. Kişi o kıyafeti kendisine yakıştırmışsa başkalarına yorum yapmak düşmez bence.
Neden insanlar sürekli başkalarının sevgili ve kıyafet seçimleriyle bu kadar ilgileniyor ve yorum yapmayı seviyor? Bunları saçma bulan bir tek ben miyim?
Aynı şey başkalarının kıyafet seçimlerine de yapılıyor. Bu kıyafet sana yakışmış, yakışmamış diye yorum yapılıyor. Hatta birçok kişi daha da ileri gidip, şu fizikte olanlar sokakta şu kıyafeti giymesin görüntü kirliliği oluyor bile diyebiliyor. Kişi o kıyafeti kendisine yakıştırmışsa başkalarına yorum yapmak düşmez bence.
Neden insanlar sürekli başkalarının sevgili ve kıyafet seçimleriyle bu kadar ilgileniyor ve yorum yapmayı seviyor? Bunları saçma bulan bir tek ben miyim?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar