Fazlaca iyi niyetliyim ve bu suistimal ediliyor?

Ben çok saf çok iyi niyetli biriyim. Hani derler ya fazla iyilikten maraz doğar diye😕herşeye herkese iyi bakıyorum. İnsanlar başta bana çok saygı duyarlar. Arkadas olmak isterler falan. Ama sonra iyi niyetimi görunce bundan yararlanmaya başlarlar. safligimi kullanirlar. Ben kimseyi kiramiyorum. Kimseye hayir diyemiyorum. Kendimi sawunamiyorum. Ve bunu bildigim halde böyleyim. Çok üzülüyorum bu duruma😕😳😓😢sizce napayim ki
Fazlaca iyi niyetliyim ve bu suistimal ediliyor?
Cevapla