Sizce fazla mı iyi niyetliyim?

Ailem beni okumama rağmen çalıştrmadı. Köye sürüklediler. Sevgilimle buluşmaya gidicem bir avuç bozuk para verdiler. Dul , engelli istedi. Seni beğenen onlar dediler. Kücukken engelli kardeşimi bana baktırdi. Ped bile almazdı. Televizyon izlerdim. Kapatırlardı. Banyo etme , Sürekli eve 5 kuruş çaydan mı var derlerdi. Bende en son çalıştım. Her ay onlara 700 lira para yolladim. Market çeklerinden de sürekli verdim. Kartımı her istediklerinde verdim. Ne isterlerse aldm. Kıyafet , yiyecek , telefon daha birçok şey.
Güncellemeler
+1 yıl
Köye 2 haftalık yanlarına gittim. Bunu başımza bela ettin. Şanteli kapatmslar. Evlense de kurtulsak artık. Git artık. niye geldin dediler
Sizce fazla mı iyi niyetliyim?
Cevapla