Ablamı severler ama bana karşı her zaman tavırlılar biri bana güzel dese hemen ben bu milleti anlamıyorum sen sıradan birisisin abartın yok neden bunlar abartıyor derler ufak bir yanlışımı görseler ağızlarına düşerim dahada ezmeye çalışırlar biriyle aram kötü olsun hemen diğer kardeşimde bana cephe alır erkek arkadaşım olur önce iyi davranırlar sonradan kötü olurlar gidip gelmeme dahi karışırlar ufak bişey alim sanki fırsat kolluyormuşum aileme bişey aldırmaya gibi bakış atarlar bu durum bana kendimi pislikmişim gibi hissettiriyor haklı olsamda hepsi bir olup beni kavgacı durumunu düşürüp kendileri temize çıkıyor kendileri bir elbise giysinler güzel olmuş derler ama bana kimse bişey demez oysa ağızlarından kaçtı sen ne giysen yakışıyor diye beğendelerde söylemezler ben mutlu olucam diye mi artık neyse niye böyleler
Güncellemeler
+1 yıl
Kardeşlerime kötü davranmıyorum buna rağmen beni sevmiyorlar hiç yerim yok yanlarında neden?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar