Kardeşlerime kötü davranmama rağmen beni sevmiyorlar hiç yerim yok yanlarında neden?

Ablamı severler ama bana karşı her zaman tavırlılar biri bana güzel dese hemen ben bu milleti anlamıyorum sen sıradan birisisin abartın yok neden bunlar abartıyor derler ufak bir yanlışımı görseler ağızlarına düşerim dahada ezmeye çalışırlar biriyle aram kötü olsun hemen diğer kardeşimde bana cephe alır erkek arkadaşım olur önce iyi davranırlar sonradan kötü olurlar gidip gelmeme dahi karışırlar ufak bişey alim sanki fırsat kolluyormuşum aileme bişey aldırmaya gibi bakış atarlar bu durum bana kendimi pislikmişim gibi hissettiriyor haklı olsamda hepsi bir olup beni kavgacı durumunu düşürüp kendileri temize çıkıyor kendileri bir elbise giysinler güzel olmuş derler ama bana kimse bişey demez oysa ağızlarından kaçtı sen ne giysen yakışıyor diye beğendelerde söylemezler ben mutlu olucam diye mi artık neyse niye böyleler
Güncellemeler
+1 yıl
Kardeşlerime kötü davranmıyorum buna rağmen beni sevmiyorlar hiç yerim yok yanlarında neden?
Kardeşlerime kötü davranmama rağmen beni sevmiyorlar hiç yerim yok yanlarında neden?
Cevapla