Chrome tarayıcıdaki "Çevrimdışısınız" oyununu oynarmısınız :) ?

Ben hiç bir oyun bilmem ama bu oyun çok hoşuma gidiyor. Bazen wap ı kapatıp bunu oynuyorum :). Hepte yanıyorum ya ama bugün siyah ekran oldum baya aşama gectim :)
Chrome tarayıcıdaki



Chrome tarayıcıdaki "Çevrimdışısınız" oyununu oynarmısınız :) ?
Cevapla