Ben hiç bir oyun bilmem ama bu oyun çok hoşuma gidiyor. Bazen wap ı kapatıp bunu oynuyorum :). Hepte yanıyorum ya ama bugün siyah ekran oldum baya aşama gectim :)
2000 ler diuorsun ya :D..700 lerde dinozor 100 km suratle gidiyor.. sen 2000 lerde masallah F1 pilotu okursun heralde.. reflekslerin masallah super mis.. ben hemen yanarim heralde
Ya hani ilk etapta beyaDan siyaha geciyor ya ekran o gecis esnasinda cok heyecanlaniuom ve hep orada yaniuorum ya.. yaninca bide telefonu yere vurur gibi oluyom acayip takinti oldu :)) sen nasil becerdin acaba 2000 🙄🙄
Bende okul kantininde oynuyodum bir kere bunu 😂 sesli bir şekilde kaptırmışım kendimi hadi hadii beee diyeee millet de aynen bana bakiyodu oyle tek degilsin yani hele net paketim yoksa en iyi vakit gecirme oyunudur bu 😂
Hsha 😂😂👊 kesinlikle.. Ama benim netim hic bitmezzzz... Ama ben sirf oynamak icin wp deki belge gelmelerine bakmak icin bile wap i acmayip bunu oynuuorum haha
İnan bende ya :D nasil oldu biliyon mu.. hani yenilemek icin tarayiciyi ekrani asagi cekersin ya heh bende oyle yaptim ekrani asagi cektim.. meger net kapaliymis.. ulan bide cektim baktim ekranda dinozor gitti kaktuse vurdu dıt etti.. sonra bir an dedim bu niye boyle yapti ya acaba.. bidaha cektim yine basladi kosmaya dinozor sonra isi cozdum.. megersem dinozor benmisim :)) bilmiuormusum :D :D
Ahhahahahahaha aynenn benim de oyle oldu neti açtım baya bir sure nete girmedi böyle telefona elimde tık tık basıyodum rastgele hop bu dinazor çıktı çıkış o çıkış hep benimle 😂😂
Heeee :D ben hic oyun mudavimi degilim. bir fakken mortil kombat oynardim bu yasima geldim ilk kez ondan sonra bu oyunu oynuyorum. Cok eglenceli... Dıdıııt :DDDD
En İyi Cevaplar