Ben ne yazık ki çoğunlukla Chrome kullanıyorum, fakat Brave'e geçiş yapma safhasındayım. Sizde durum nedir ve neden?

Ben ne yazık ki çoğunlukla Chrome kullanıyorum, fakat Brave'e geçiş yapma safhasındayım. Sizde durum nedir ve neden?

Chorme tarayıcı güzel girdiğin sayfa kaybolmuyor
Kayboluyor mu ki diğer tarayıcılarda, geçmişten görüntülenebilir
Valla ben o kadar uğraşmak istemiyorum 🤣
hahaha çok iyi sebep
Teşekkür ederim ☺️
Chrome kullanıyorum arada sinir ediyor beni
Ne olunca mesela 😅
Chrome'u çalışırken kullanıyorum, iş programları hep orada. Bazen dönüyor dönüyor açmıyor, hata veriyor, bazen pat diye kapanıyor.
Tarayıcı güncellemelerini kontrol etmeni öneririm
Güya güncel ama neyse sağ ol😊
Eic için teşekkürler Sezaaaiiiiii😊
Cevap
8Cevap
Gayet yeterli bence de
Chrome kullanıyorum bir tür alışkanlık sanırım. Brave i tercih etme sebebiniz nedir?
Hızlı, arka planda daha düşük ram tüketimi, ekklentisiz reklam engelleme gibi seçenekler. Daha önce kullanmadın mı hiç
Yok hiç duymamıştım bile 🤷🏻♀️
Bence denemelisin, daha verimli ve hızlı
en iyi tarayıcı chrome , ve edge , aşırı hızlı ~
Edge en hızlısı bence de
evet çok hızlı viva mb az ama oda hızlı
viva tarayıcısı mb az ama oda hızlı, birde brawe güzel tarayıcı duck güzel ve en iyisi chrome ve edge
Brave Ben de çok beğeniyorum
viva çok hızlı ve küçük arayüzü basit
Eskiden operayı kullandım uzun yıllar şu an safari ve chrome
Safari de Chrome altyapısı diye hatırlıyorum ben ama bilemedim
Safaride güzel hızlı ama crome alıştığımız için maalesef o daha yoğun kullanıyoruz
Ben pc'de Brave kullanmayı tercih ediyorum ve hiç de sorun yaşamadım
Ben hepsini indirdim keyfime göre kullanıyorum.
hem crome hem opera air hemde opera gx kullanıyorum
bütün tuşlara basıp level atlamaya falan mı çalışıyorsun :)
Brave baya kullanışlı
Ne yönden
Hepsi yakın performans verir fark etmiyor
Brave daha iyi geldi bana nedenini anlamadığım şekilde
Eskiden mozilla falan vardı
Halen var : )
Eskiden Netscape vardi ne maceralarim olmustu valla
Safari
Bence safari
Chorme tarayıcı
Hep mi
Firefox kullanıyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar