Esas iyilik ; yapmak zorunda olmadığımız , ama yaptığımız jest ve fedakarlıklar mıdır?


Evet
Hayır
Şöyle ki ,
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç

Esas iyilik hiç düşünmeden yapılan iyiliklerdir mesela bir kadın yolda düşmüştür sn ona yardım etmek zorunda değilsindir ama sn yardım ediyim diye düşünürsen o iyiliktir ama zaten hiç düşünmeden görür görmez o kadına yardım edersen bu esas iyiliktir
Evt, yasam iyi olurmu falan düşünmeden direk yapılan
bir kardedim var memur
Ayy bisey alir aradan 4 yil gectigi halde bunu ben aldim der sirekli
Bildeyfim hic almazdim istemezdi m
Allah kimseyi parali insana mecbur birakmasin
soyle ki, evet diyenlerin hepsi iyiligi aslinda yapmak istemedigi ama yapmak zorunda oldugu icin yapiyorlarmis gibi algilaniyor.. o yzuden yapmak zorunda oldugumuz seylerde gayet iyilikten sayilabilir.. mesela anne-babamiza hurmet etmek gibi..
yapmak zorunda olmadıgımız şeyleri yapma
evet
fedakarlık olarak görülebilir.
Cevap
3Cevap
Açıklama gereği dahi bulmuyorum; her bir zerresiyle doğru tanım bence. Bazen iyilik; birşey yapmamaktır...
Asıl karşılıksız yapılan ve yapıldıktan sonra unutulan dır
"Zorundalık" kavramı varsa nasıl iyilikten bahsedebiliriz ki zaten..
En büyük iyilik kimse ile iyi kötü işinin olmamasıdır
Yapmak zorunda olmadan yapıyorsan bir çıkar peşindesindir demektir. ''İyilik ve fedakarlık yapmaya zorunlu olmamak'' diye bir şey de yok bence, nedense insan doğası gereği zaten iyi ve fedakar olmalı. Yani bu bir tercih değil.
yapmak zorunda oldugumuz iyilik sayılmaz ki zaten, adı üzerinde zorunda kaldıgımız için yaparız
İylik seve isteye yaptıklarımdır bence. Öbürü mecburiyet gibi bişey.
Hiçbir şeyi düşünmeden yaptığın şeydir bence iyilik.
Yapmak zorunda olmak vefadakarlık etmek gibi bence
Cevap soru içinde sanki😊
Evet.
A şıkkı
evet
Evet 😊
Evet
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar