Arkadaşlar normalde hiç ağlamam sinirlenince ağlıyorum nasıl önleyebilirim?



Aynı sende benim gibisin , bende sinirlendigimde oyle oluyorum , bunun icin sinirlenmemeye sakin olmaya calisiyorum bende , ama insan elinde olmadan cok sinirlenebiliyor bazen kendime telkin veriyorum sakin ol sakin ol sinirlencek hic bisi yok , cok onemsiz konular bunlar diyip derin nefes aliyorum 😁😁sinirlenmek insana ait bir özellik buda nasil kontrol edilebilir bilmiyorum ve sinirden neden agladigimi hala anlamis degilim 😁😁
Muhtemelen çok içine atmandan kaynaklı duygularını bastırma anında tepki vermekten çekinme aşırı sinir ve paniktende oluyor
Duygularımı bastırmıyorum sinirli bir yapım var ama sinirlenince gözlerim doluyor
Psikolojikte oluyor
Zor birşey bende de oluyor zaman zaman biliyorum o an her tarafı kırmak parçalamak istiyorsun fakat tek yapabildiğin gözlerinin dolması. Bu fazla duygusallıktan , duygularını kontrol edebilirsen , sinirlendiğinde gözlerinin dolmasını engelleyebilirsin.
duygularını yöneterek önleyebilirsin ama bu küçüklükte gerçekleştirilen bir şey genelde. bu yaşta bunu yapmak biraz daha güç. fiziksel ve ruhsal dengeyi bulmalısın
Cevap
21Cevap
önleme ya bende oyleyim
sinirini birseye akitamazsan mesela birine vurmak gibi vs. kendini rahatlatmak icin agliyorsun
bence cok iyi birsey vucut kendi kendini rahatlatiyor resmen
ve ayrica aglamak guzeldir insancildir
Engelleyemezsin... Maalesef. Belki sinir ilacı ya da sakinleştiri falan kullanırsan olayları umursamaz ve ağlama ihtiyacı duymazsın ama ilaç kullanma zararlı sonuçta. Hem ağlama doğal bir ihtiyaç.
Kendine güçlü olduğunu hatırlatan bir odak bul ve o an sadece ona odaklan. benim yöntemim bu. işe yarıyor
Sinirini dışarı vuramadığın için. Aynısı bende de oluyor. Sinirlenince vurup kıramam ya da bağırıp çağıramam ama gözlerim dolar.
Benimde tam tersi
Sinirlendigim an biri
Beni kevser hakli şöyle böyle derse ozaman dolar 😅
Önlemek şöyle olabilir
O an başka şeyler dusunebilirsin
Kizlarda daha cok oluyo bu genelde bende anlam veremiyorum kime sinirlendiysen sen aglayacagina o aglasin bas tokadi yaa yazik etme kendine
Sürekli kendi kendine ağla acı çek aşarsın kendi canını kendin yak vücut olaylara bağışıklık kazansın bende öyleydim bu şekilde aştım
Valla benimde viskiyi kafaya dikmiş gibi çiğerim yanıyor o anda gözüm felan seyiriyor direk koşuyorum :D
Aklıma yaşadıklarımı getirip ağlıyorum ben... Sinirden den ağlamak normal
Cok normal bence bunun nedeni sinirlenmek istememekten. yani senin karakterine uygun bisey degil
Sinirlenince ağlamak güzel bence. Tutma akit. Sınır olduğun sey içini kemirmez en azindan
Malesef benide sinirlenince bir aglama tutuyor. Aglamak bir acizlik degil aslinda, ama buna sebep olanlarin karsisinda acziyetimi belli ediyor musum gibime geliyor nefret ediyorum bu huyumdan...
Aynısı bana da oluyor o yüzden genelde sinirlenmemeye çalışıyorum
yaratılış işte.. önlenemiyor bazı şeyler. kabul et.
güvenilir insanlar sinirlenince ağlar güzel bise bu 😄
bir yerde okumuştum 😊
şu an bunu ben demiyorum bir yerden okumuştum banada mantıklı gelmisti
burdan resim yollayabilsem yolladim sana
instagram hesabini yazsana sen bir
yollayamiyorum
paylastigima bir bak sen
çözümü yokmuş sanıyorum :/ benim de ellerim titremeye başlıyor :/
ben mesela sinirlenince kendimi odaya kapatıp boks antremanı yapardım halen de yapıyorum tavsiye ederim çok iyi geliyo hem bu durumu profesyonele çevirmende mümkün
hele ki biriyle tartışırken hemen sesin inceliyo ağlıyorsun ve sanıyorlar ki bu sorunlu diyecek bir şey bulamadı ağlıyor falan en gıcık olduğum tarafı da bu
Katı kalpli olduktan sonra geçer. Duyguların kaybettiğin zaman bide
Bazen insan daha fazla dayanabilmek için ağlıyor. Bu bir acizlik değil.
Sinirlerin bozuluyor, elinden bir şey gelmiyor ve sen de ağlıyorsun, çok normal.
Ayy evet benim de bir de sesim titriyor en nefret etdiuim an
Başka şeyler düşün. Olay yerinden uzaklaş. Bende sinirlenince ellerim titret çok fena.
yukarı bak sürekli ağlamayı unut ağlamayacağının farkında ol ve gerekrise avucunu sık
Herkes aynı zaten ayrıca önlenecek bir tarafı yok
bende öyle neden oluyor acaba bu piskolojik herelde
Zamanla geçer. Ben de öyle oldu.
bnde aglarım bu cok normal
Önleyemezsin karakterin sonuçta
bir çözüm bulursan banada de
ayni ben :D
onlenemez biseyy
Banada söyleyin çaresini :D
Göz pinarlarina pamuk tıka.
çok iyi bir başlık
sen = ben :)
Bilemiyrm bendede var o sorun
Bende öyleyim maalesef
Bende de oluyor yapacak bir sey yok
Aynen bendede oluyor cok kotu bir duruma dusuyorum
tedavisi yok bende öyleyim
Önleyemezsin
Boşalt
Aynı ben 🙈
Yalnız değilmişimm 😄
Aynı ben
önlemesi zor
Önleyemezsin
Sinirlenme
aynı durum ya
ben de öyleyim :/
Sinirlenmeyerek 😀
Mümkün değil o durum :) birde ağladığım için daha çok sinirlenip iyice deliriyorum :D
Sen kafa yi yemissin adeta delirmissin 😁😁😁 sinirden ağlar ya insan bende oleyim takma kafana 😀😀
vur kır dök :)
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar