İnsanlar tarafından kullanılmamak için insanları gözlemler misiniz yoksa zamana mı bırakırsınız?

Genelde gözlemleme fırsatım olursa sürekli kullanıyorum ama yine de insanların ne yapacağı belli olmuyor. Gözlemler misiniz yoksa anı mı yaşarsınız?



İnsanlar tarafından kullanılmamak için insanları gözlemler misiniz yoksa zamana mı bırakırsınız?
Cevapla