Yalnız bu yalanı çok değer verdiğiniz biri söylemiş olucak. Ve siz bunu 3. Şahıstan ve %100 doğru soyledigine emin oldugunuz birisinden duyucaksınız. Evet bu durumda tavrınız ne olur? 😄😃Yine harika bir soruyla karşınızdayım.✌Keyifler yerindemi? Mutlu bir güne daha uyandırıldık. Şükretmeyi unutmayın. Neden biliyomusunuz? Çünkü uyku yarım ölü halidir. Eğer Allah sizi bu uykudan uyandırdıysa şanslısınız demektir.😎 #ıt's #okey 💃💃 Buda dursun burda...😂😂😃😃👆👆 Çalışanlara hayırli bol kazançlı bir gün diliyorum💰 Okula gidecek olanlara zihin açıklığı diliyorum👬👫 #Gününsözü Birilerinden surekli birşeyler bekleyenlerin icini rahatlatmak icin söylüyorum.👉👉Arasa arardı, yapsa yapardı, gelse gelirdi.😉dimi ama. Biraz mantık💁.👌👏❤ mutlu haftasonlari #happy#veryhappy#pozitive#pozitif#gülün#hayatıntadinicikar#aniyasa#degerinibil#şükret🙏 #suiçin#ankete#katılmayi#unutmayin
benim için biter 🖒😒
Söyle ona sebastian lüzumsuz eşeği sucuk yaparlar der muhatap olmam😎
Gidip hesabimı sorarım ben kızım. Öyle gevşek gibi duramam😤
Dünyam başıma yıkılır, uzun bir süre etkisinden kurtulamam😣😥
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Güncellemeler
+1 yıl
Sorumu sevdiniz mi💁❤😘😃
Lülaydın beybisilerim 😋👭👶👼 Size karşı söylenen bir yalan olsa ve bunu öğrenseniz tepkiniz ne olur😉🤔?
Günaydın Ben E sıkkı ekliyorum Bana Yalan Söyleyen Kisi Sevdigim Biriyse bir Tık Durur Düsünürüm Bana Soyledigi Yalandan Gördüğüm Zarar Keder ya da Üzüntü Var Mı? Ona Bakarım Bana O Yalanı Ne İçin Söylemiş Ona Bakarım Sonrasında Ya İntikam Marsı Ya bir Kereye Mahsus Affeder ya da Selamı Sabahı Keser Yoluma Bakarım Sükürler Olsun Her Halimden Memnunum Uyandık Sabahın Gercek Sahibinin Sayesinde😊 Seninde Yolun Aydınlık Olsun Bende su sozu yazayım Herkesi Bilmem Ben Kendime Yakısanı Yaparım Sen Ordan Payına Düseni Alırsın👍
Ben duyduğunun hiçbirine, gördüğünün de yarısına İnanan biri olduğum için sıkıntı yok. Başkasının yalanıyla fevrî davranışlarda bulunmam. #SabahınızHayırlıOlsun 🎀
Günaydınnn barbierella 😄😄😘 Eğer çok değer verdiğim biriyse, onun da bana değer verdiğini iyi bilirim ve söylediği yalanın geçerli bir nedeni olabilir, hmm sert bir tepki vermem sanırım ama eğer konu önemliyse içim içimi kemirir hesabını sorarım 😊😊 çok muallakta kaldım ya ne soruymuş bu böyle😅😅 Allah kimseye yaşatmasın ne diyim ablam😊
Çok neselisin yine maşallah 😂👍 böyle bir olay geldi başıma. Benim yaptığım tek şey ise umursamamak oldu. Bu şekilde hiç bir şey yapmadan intikam almış oldum.😂😂 Yaşasın ilahi adalet diyorum 😂😂
Önce çok yanar canım. Kendime öfkelenirim. Mutlaka bir gerekçesinin olduğunu düşünürüm sonra. Ve o gerekçeyi kendi ağzından duymak isterim.
Şükürler olsun ki, yeni güne gözlerimizi yine açabildik. :)
Beklentisiz yaşamak, yaşama dair her şeyi baştan kabul edebilmektir. Kaybedecek olmanın hesabını yapanlar değil, kazanacaklarının umudunda olmayı becerenlerdir hep gülümseyebilenler. :) dimi ama.
Yalanin rengi beyaz ise ya da pembeyse vok takmam ama beni sikintiya sokacak bir durumsa soylemem ama kendimce daha dikkatli olurum o insana karsi. Yani neyi soyleyip neyi soylemeyecdgime ve soylefiklerinin gercekle baglantisi olup olmadigini daha cok didikler dikkat ederim. Yasasin #pozitifdusunce
Günaydın canım 😘 😘 Burdan biri söylerse beklerim burdan hersey beklerim 😎 Ama sosyal cevremdeyse o kişi biraz ara vermeliyim demek arkadaş olarak onunla 😊
Biraz beklerim gerçeği söyleyip söylemeyeceğini tartarım biraz üstelerim nasıldı ne oldu sonra gibi. Baktım hala söylemiyor sen çocukmu kandırıyorsun der hesabını sorarım
Günaydın.. öncelikle çok üzülürüm bu duruma,, canımı yakar yalan ve kandirilma.. sonrasında bunu yüzüne vurup açıklama beklerim.. asli bir sebep yoksa ve bu bana gerekçesiz yapıldıysa artık yeri kalmaz bende..
Benimde başıma geldi böyle bişey abla. Bende safa yattım sonra da ona fırsat verdim aklınca kendini haklı sansın diye sonra döküldü zaten foyası meydana bende dehledim 😄 ama zavallım hala yemlendiğini anlayamadı 😎 👊
Ama görmelisin hala onu oltaya düşürdüğüm şeye inanıyo ve o konu üzerinden kendini haklı sanıyo ya durup durup hatırladıkça gülüyorum 😂 benimle oynamaya kalkanı dansöz gibi oynatırım 😏💃 umarım sende riyakar insanlardan uzak durursun. Boşver doğru ve iyi birisi olsaydı seni üzmezdi. Senin hayatında sen en değerlisin insanlar sadece hayatına eşlik eder. Bazıları iyi bir şekilde bazıları hatalar yaparak. Güvenin tüm insanlara kaybolmasın. O onun karakteri fıtratı. Nasıl ki bir sınavdan düşük not alındığında daha çok çalışıyosan ve hoca da bu öğrenci başaramaz deyip yanlı davranmıyosa bu da öyle bişey. Insanları değerlendirmeye 100 puandan başla düşük not onların kaybı 😏👊👏😎 mutlu hafta sonlarıı 💐💃🙋
En İyi Cevaplar