Seni herkesten çok sevdim. 😂(Bunu söyleyen eski sevgilim herkesi seviyordu.)
Namus abidesi kesilip "Daha önce hiç cinsel bir birlikteliğim olmadı. Kendimi eşime saklıyorum." (Eminim öyledir diyesim geliyor.)
Karşındaki kişinin ilişki sayısına kafayı bozup kendinin ilişki sayısını azaltan kişileri saymıyorum bile.(Olabilir de yani. İsterse 100 tane olsun. İnsan, herkesle anlaşacak diye bir şey yok. Ne yalan söyler ki insan bu durumla ilgili? Hiç anlam veremiyorum.)
Seni sevdiğim için arzuluyorum. (Şuna demiyor "Ben azıttım, kendime dur diyemiyorum. İradem yok." diye de böyle diyor.)
Cinsellikle ilgili yalanlar en popüler olanları yurdum erkeğinin bitmez tükenmez seks gücü ve 22 cm üzeri organları vardır daima😅😅😅😅😅
Bekardirlar evli ise karısı bir yabancı olmuştur😅 ilk defa sevmiştir yoksa asla aldatmaz🤔 elini sallasan ellisi sıra olmuştur ana beni tercih etmistir😁😁 normalde duygularını saklar ama bende dili çözülmüştür😃😃 taktik yapmak nedir bilmez ama kitabını yazar deyyus😅😅😅😅
Bebeğimm her eig için bir öpücük gönderiyorum 🤣🤣🤣💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋 Teşekkürler❤
Sen 2. sin 🤪 Aslında her şeyi yalan olarak düşünebilirsin. Sadece içindeki duyguların sana ne diyor, sana ne kadar zaman ayırıyor ve soyledikleri ile davranışları uyuşuyor mu? Bunlar önemli
Tekstil işimşz varken her zamn gec gelen evli bayan vardı bir gun bır sat gec geldi neredeydin sordu imalat muduru kemoterapıye gıttım demezmi şok olduk meğer dostu varmiş onun evıne uğruyormuş sonra adama kactı. kocasına dediği yalanları duşunemıyom artık 😏
Ben iyi bir insanım, seni asla bırakmam. Cinsellik gibi bir amacım yok ve türevleri.. Bazen hiçbirine bakasım bile gelmiyor. Yüzlerinden okunuyor resmen yalan söyledikleri. Keşke herkesin kendi olmak gibi bir mecburiyeti olsa, kimse yalan söylemek zorunda kalmasa ya da bilinçli olarak yalan söylemese ☯
Karşı cinsime karşı yalan söylemeyi sevmem ama ne hikmet ise karşı cins bana yalan konuşmayı sever resmen bayılıyorlar yalan konuşmaya. Şu yalan konuşmanın neyi güzel? Anlamış değilim! Bazıları da resmen yalan konuşmaya çaba veriyorlar. Ne için yalan konuşayım bir işleme uğlaşamak için mi? Asla! Yalan konuşsaydık fazla fazla dostum, nakitim kadınlar vesaire olurdu elimde ama dostum yalan konuşmuyorum! Gördük yalan konuşanları ya cezaevinde ya da yapsyanlızlar aileleri bile yok.
Yerinde servis gelmesi gerektigi saatden 40 dk geç geldi abi nerdesin dedik adam yolda geliyordum fırtına cıktı agaclar otobanı kapattı 20 dk bekledik sonra yarı yolda baktım ucak alcak ucuş yapıyor dedimki ben bunu geçerim bastım gaza ucagı geçtim ama yanliş yola girmişim sonra yolundüzeltim geldim dedi
Birkaç bayan arkadaşta yaşamıştım söyle içerim böyle içerim ilk birada 🍻 adını unutup çaça - vals yapmaya calısanı , tabi ben böyle durumda bırakamıyoruzda, sabaha kadar gezdirdiklerim var acılsınlar da ailelerine rezil olmasınlar diye
İlkim değilsin ama sonumsun 😌😂 Hiç kimseye sana sarıldığım gibi sarılmadım. Senin gibi temiz kızı (enayisini) daha önce görmedim djdjdd 2 yıl sonra evlenicez zaten bi kez versen ne çıkar bunlar çok duyduğumuz pembiş yalanlar
Senden başkasına bakmam, sen başkasın, en güzeli sensin... vs bu tarz cümleleri en az 100 kıza daha söylemişlerdir. En klasik erkek yalanı iltifat içerikli cümlelerde saklı. İltifattan bu yüzden haz almam
Tabi tabii djdhdg hepsine sorsan 25 in altı yok Dünyada sıralama yapmışlar 89 ülke içimden 68. olmuş Türkiye ortalama 12,5 madem herkesin ki bu kadar uzun bu incecik incecik bamyalar kiminki diyesi geliyor insanın cjfhdjdhdjfjdhfkvykdjdjdhs