İntihar edersek ne olur? Bu hayatta acı çekiyorsak ve dayanamıyorsak eğer intihar edip kurtulabilir miyiz?

İnsanlar intihar etmesin diye kandırmaca mı günahkar olursun demek. Ben şimdiye kadar emir yasaklara uydum da ne oldu hayatımda hiç iyi bir şey yok! İnançsızların keyfi yerinde , işleri tıkırında. Kaldı ki canımı yakanlar da gayet mutlu hani eden bulurdu?
İntihar edersek ne olur? Bu hayatta acı çekiyorsak ve dayanamıyorsak eğer intihar edip kurtulabilir miyiz?
Cevapla