Çaresizlik içindeysek intihar etmek zayıflık mı olur?

Sosyal anksiyetem var. Hayattan zevk alamıyorum 21 yaşındayım liseyi bitireli bir kaç yıl oldu. Maddi imkansızlıklardan dolayı sınavımın ilk girişini başarıyla geçemedim sonra pandemi beni iyice eve hapsetti ekonomik olarak daha da zor dönemlerden geçtik 2. sinde de doğru düzgün hazirlanamadım olmadı ve iyice kendimi saldım dışarı çıkamaya çıkamaya buna alıştım içinden hiçbir şey yapmak gelmiyor. Akrabalar eş dost herkes benimle dalga geçiyor. Ben bu hayattan çok yoruldum. İşe gir diyorlar hiçbir tecrübem yok özgüvenim yok torpilim yok. En güzel çağlarım geçip gitti. Daha fazla aileme yük olmak istemiyorum. Telefonuma kontör yüklemekten bile acizim. Evde duvarlar üzerime üzerime geliyor. Yazın tutamadığım oruçları tuttum. Kılamadığım kaçırdığım namazlarımın kazasını yaptım. Çokça dua ve Tövbe ettim ve arkamdan bir not bırakıp ayrılmak istiyorum bu iğrenç dünyadan. Sizce çaresizlik içerisinde olan birini Allah affeder mi?
Çaresizlik içindeysek intihar etmek zayıflık mı olur?
Cevapla