Gerçekten iyi misin? Nasılsın sorusuna hep iyiyim deriz ama hep iyi değilizdir... İyi değilim ben. İyi misin diye sorma bana. Zaten sormazsın da Yinede söyleyim dedim; iyi değilim ben...
Valla milletimiz iyiyim kelimesine o kadar çok alışmış ki adama / kadına nabıyosun diyorum iyiyim sen diyor ulan ne yapıyorsun diyorum ne iyiyimi :D herkes ayrı bir Dünya da
insan sürekli iyi kalamaz bu hayatta.. kendi derdimizi başkasına ortak etmemek içindir bu bazen oysa bazen her gülüşün altında ne kadar yağmur yağmıştır kim bilir...
En İyi Cevaplar