Doğum gününde hatırlanmamak neden? bu yalnızlık neden?

2 gün sonra doğum günüm. fakat arayacak ya da mesaj atack dostum bile yok.. çok yanlız kaldım ailemden başka hatırlayacak bir insan bile yok... :(
evet doğum günüm ama neye yarar... b*ktan bir gün. kendimi değerli hisettirecek kimse olmadıktan sonra neye yarar. geçte olsa değersiz olduğumu anladımya. ona yanıyorum
Doğum gününde hatırlanmamak neden? bu yalnızlık neden?
Cevapla