Bir insan kaybettiğinde mi yenilir yoksa vaz geçtiğinde mi?
Kaybettiğinde
Vaz geçtiğinde
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
İçimden sevdim hep ama böyle küçük niyanslar vardı.. hani beni sevmesi gerekmiyordu ama bazı köşeleri kaçırdı benim için o zaman da vazgeçtim ben... Hani o hiç dokunmadığım insandan vazgeçmek o kadar zor olduki benim için, bir de birlikte olaydım ölürdüm herhalde...
YILDIZ TİLBE
Sen söyle Yıldız Abla ne yapalım? .. -Sevelim ulan nasılsa ölücez
Eee tabi yıldız abla farkı 😊😉😉
Tahmin etmiştim teşekkürler bal 😍😍😘😘😘😘
Kaybettiğinde tekrar kazanmak için çabalayabilirsin ama vazgeçtiğinde artık o şey için umut yoktur pes etmişsindir.
Hata harika bir gelirdir.
Edison binlerce defa hata yapmış, ampulu bulmadan önce. Sonra devam etmiş, taki kazanana kadar.
Kaybetmekten korkma; bir şeyi kazanman için bazı şeyleri kaybetmelisin. Ve unutma; Kaybettiğinde değil, vazgeçtiğinde yenilirsin.
(Anonnim)
vazgeçmek kaybetmek bilmiyorum ama karşındakini öldürüp hayatta bırakmak istiyorsan en iyisi unutmak.
Cevap
19Cevap
Vazgeçtiğinde mağluptur hep kaybettiğinde değil biri gider biri gelir yani fazla seapmamak lazim
Biri senden gidince kapıları açıp gidiyor illaki biri gelecek ondan daha çok sevilecek iyiki o gitmiş dedirtecek hayat böyle saçma sapan birşey işte
“Kaybetmekten korkma; bir şeyi kazanman için bazı şeyleri kaybetmelisin. Ve unutma; kaybettiğinde değil, vazgeçtiğinde yenilirsin.”
hayattan vazgeçtim ben devam ediyorum sen si*t*r git dedi
Vaz gectinmi kolble kaybettin. Ama vazgecmedigin halde kaybettiysen hala umut vardir
😂😂
Kaybetmem asla pes etmem bir yolunu bulurum! Ama sevdiğimden vazgeçtiğimde dünyam yıkır
Her trlü giriyor yani ne gerek var aŞıkkına b şıkkına
Kaybedersen daha çok seversin vazgeçtiğinde de zaten olur
Vazgecmediginde bok gibi bir hayat sana el sallar
vazgecersin kaybedersin hayatı mucadele edenler kazanır vazgecenler kaybeder
Vazgeçmek zaferdir bir nevi sanırım...
Hangi konuda ama? Aynı konu üzerinde mi tartışıyoruz acaba. Ben savaş stratejisi üzerine zaferdir diyorum.
bilemedim. zor fakat güzel soru
Vazgeçtiğinde. Ama ben hiç vazgeçen olmadım
Vazgeçmesi iyi birşey
Kesinlikle vazgeçtiğinde
Vaz geçtiģinde
Kaybedecek ne kaldı ki
Vazgeçtiğinde
vazgeçtiğimde yenilirim en azından denemek lazım
KAYBETMEYEĞİ HİÇ SEVMEM
Kaybettiğinde
Vazgeçtim
Hayır
Giden ben değildim
Kaybettim sonuçta
Vazgeçtiğinde
Vazgeçtiğinde
Ben vazgeçtiğimi değil kaybettiğimi özlerim
vazgeçtiğimde
vazgectiginde.
B dedim.
vazgeçmek
Kaybettiğinde
Mimi yenilmez 😎
vazgeçdiğinde :)))
Ben sektir ederim
Vazgectiginde
Vaz geçtiğinde
Vazgeçtiğinde.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar