Hayatınızı anlatan yazı veya yazılar var mı?

Benim bu ;Çok kadın sevdim Tiryandafilya. Açık denizlerde gezen basit bir kayıktım ve gördüğüm ünlü ünsüz, derin sığ, güzel çirkin ne kadar liman varsa girmek istedim. Basit bir kayıktım ve kendim gibi basit bir limandan aldığım davete icabet ettim. Bütün evliliğimin hülasası bu. Sonraki yirmi senede de liman aynı kaldı kayık devasa bir gemi oldu. İlkel limanın elindeki imkânlar, o gemiyi o köhne limanda tutamadı, tutamazdı. Geçen son yirmi yılın özeti de bu. İhtirasın alamet-i farikası keşiftir, bunu anlamaktan bile acizler Tiryandafilya. Belki kötü bir kâşifim; ömrümce her tarafta aramak ama bulmamak asla seni kötü bir deneyimdi benim için. Seni bulamadıkça Allah’a yaklaştım. ‘Beni kimsecikler okşamaz madem, öp beni alnımdan sen öp seccadem’ diyen şaire kulak verdim çokça. Sonra yine aramak seni, ‘suda, rüzgârda, kuşta senin sedanı duyup/ seni beyaz çiçekli dallar içinde sanmak/ Vuslatın rüyasını görmek üzre uyuyup/ Hasretin azabına ermek için uyanmak’ diyen şairleri dinledim ama hep aradım seni. ..
Hayatınızı anlatan yazı veya yazılar var mı?
Cevapla