
Var mı sizinde böyle dedikleriniz?
Herkes değişir mi yoksa bunlar istisna mı :)

Evet, herkes değişir. Ancak değişim tecrübeyle olur. Hayat tecrübesi anlıyor musun? Herkesin bir dönüm noktası vardır, o nokta önümüze çıktığında değişiriz. Kısır döngü gibi bu durum. Hep aynı halde kalamayız. Bir yaprak canlanır, solar, sararır, kurur...
Degismiyor zamanla daha iyi tanıyoruz sadece. Dediklerim oldu. Dolu hemde. Keske hic tanısmasaydık dediklerim oldu ama. Ilk tanidigim gibi kalsaydin degil. 😄
var evet. fakat sonra fark ettim ki bütün mesele benim değişiyor olmam. herkes değişir. adapte olabilmek lazım.
değişip dönüşmek lazım. iç huzuru yakalayınca insan kimseyi aramıyor.
Hayır çünkü tanımaya tanışmaya kapalıyım
Cevap
41Cevap
Kimse değişmez. Bizim tanıdığımızda ilk halini istediğimiz insanlar bize en başından mesjlar verir davranışlarıyla ama biz görmezden geliriz. En son öğrendiğimizde "ama ben anlamıştım " deriz. Çünkü ilk başta iç sesimizi sustururuz.
Sadece 1 kişi için bunu diyorum çoktan kafamda sildimde yinede arkadaşım bunca zamandır kimse beni bu kadar iyi anlamamıştı eskisi gibi olur mu diye umutla beklemeden de edemiyorum ama sabrımda kalmadı bugünlerde hayatımdaki son dönemlerini geçiriyor
Ohooo öyle dediğim o kadar çok oldu ki. yuregimi yaedilar kirdilar. herşeyi ettiler ama helal olsun. Koccum benim 23 yildir atiyor hala atiyir. Tık demedi:)
cok fazla oldu onlar artik hayatimda degiller her insan zamanla degisiyor bizde degisiyoruz sanirim
Değişmez aslında ama işte tanıdıkça her yönünü görüyorsun ve bu sana değişmiş gibi geliyor ama aslında özü odur...
Evet oldu. Hala daha oluyor. En sevdiğiniz geleceğiniz gördüğünüz sevgiliniz bile değişiyor. Herkes değişir.
Var, olmaz mı? Herkes farklı yüzünü illa ki gösteriyor bu küçük veya büyük çapta değişiyor. Zamanla samimiyet arttıkça..
Keşke tanıdığım gibi kalsaydın değilde. Gözüm boyanmış aşktan tanıyamamışım seni demiştim. Koymuştur umarım..
Demediğiniz oluyor mu demek daha doğru olurdu bence malum %95 bunu dile getiriyor... :D
Var tabi herkesi tanıdıkça bizimle uymayan özelliklerini görüyoruz o yüzden zaten o öyle olduğu için farklı insanlarız ya kabullenmek gerek ya da mesafe koymak
Onu ilk tanidigim andaki kadar KÖR kalmak istedigim oldu.
İnsanlar genelde ne olduklarini bastan belli ediyo zaten
Insanlar çok değişir iyiki ben o insanlardan değilim. Değişen şeyler oldu mu evet olmuştur ama gözle görülür şeyler değil
En başa gidip sadece bir merhabayla kalıp ötesine geçmek istemediğim var..
Evet aslinda bazen insanlar degismiyo
Biz zamanla taniyoruz
2 hafta oldu bunu defalarca diyorum ama ben aslında hiç tanımamak istiyorum.
keşke dememek için kullanmak istemiyorum bu kelimeyi
Evet 10 yıllık sevgilime diyorm bazen😁 Ama yine de iyi ki var💜
Var sağolsun nankör insanlar bana bunu çok dedirtti
herkes değişir ama bazıları daha iyi birine bazıları daha kötü birine dönüşür.
Iliski konusunda soruyosan bunu seni elde etme durtusuyle basta boyle davraniyo ama sonrasinda olan aslinda kendisi onceki sadece seni elde etmek icin burundugu tavir bence
Değişmeyen tek şey değişimin kendisidir isimsiz çocuk.
Ben de diyorum o kelimeyi. Hatta şimdi daha iyi anlıyorum
Karşımdaki kişinin bana karşı değişmesi gibi bir şey söz konusu olamaz. İzin vermem :D
Herkes değişiyor biz de degisiyoruz ama keşke herkes olumlu yönde değişse de insanlar daha insan olsa bizde keşke demesek
Kendime diyorum hel 16 yasindaki burak gbi kalsaydim
Aldığım elbise için bile soyluyorum:) Keşke seni ilk gördüğüm gibi kalsındyın diye
Desek ne olucak ki Yinede hiçbirşeyler değişmeyecek
Çook var. O yüzden hayatımda değiller ya.
hayatımda değiller ama zihnimin derinlerinde hala duruyorlar.
doğru da işte öyle ansızın aklına düşmeleride kötü :/
Olur ama herkes için değil
Değişir yaşanılanlarlar degiştirir insanoğlun
Benim keşke tanımasaydım dediğim oldu..
Evet oldu ve evet insanlar degisiyor bence
Gerçek hayatta dediğim çok oluyor..
Herkes değişir ama kimse iyi olmaz
Sık sık diyorum ama bir b*ka yaramıyor :)
Dünya'nın en acı verici durumu herhalde.
Tanıdığım herkes için oldu
Hayatıma giren her insan için demişimdir
Sadece bir kez dediğimi hatırlıyorum
Hayır her önüme geleni hayatıma almıyorum 🙅
Evet maalesef böyle dediğim. çok insan var
keşke tanımasaydım ah yr
Oluyor tabi ki olmaz mı
bazen değil hep oluyo ak
Keşkelerle yaşamam, insanları fazla da takmam
Evet oluyor
kimin olmaz ki
İstisna varsa o da degısmeyendır.
Cook
kendim
Olmaz mı
uyor da
Oluyor da sanırım biz tanıyamıyoruz.. İlk tanıdığımız gibi kalsın diyoruz ama aslında o insanı hiç tanımamışız demektir..
Elbette.
Evet oluyor
Var ya olmaz mı
10 ay önce demiştim
Keşke
Evet diyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar