Sanalda tanıştığınız biri hakkında "keşke hala görüşüyor olsaydık" dediğiniz oldu mu?

Bazılarıyla keşke hiç bitmeseydi dediğim oluyo.

Güncellemeler
+1 yıl
Çok Süper bir soru sordun, vitrinde olmaya hak kazandın! 💃 Şimdi sorunu daha çok üye görecek, hemen gelen cevaplarla yorumlaş! 💖 Süper sorunla 4 Xper daha kazandın, tebrikler! 🤩 Sanalda tanıştığınız biri hakkında "keşke hala görüşüyor olsaydık" dediğiniz oldu mu?
Sanalda tanıştığınız biri hakkında "keşke hala görüşüyor olsaydık" dediğiniz oldu mu?
Cevapla