"Keşke seni daha önce tanısaydım" dediğiniz birileri oldu mu?

"Keşke seni daha önce tanısaydım" dediğiniz birileri oldu mu?


Veya "Daha önce karşıma çıksaydın" dediğinizde olabilir.
Soruyu sadece aşk ilişkileri ile ilgili sormadım. Bu kişi aşık olduğunuz kişide olabilir veya geç tanıştığınız bir arkadaşınızda.

Üniversitede bir arkadaşımla son sene samimi olmuştuk o da bana bunu demişti diyeceğim de, Şimdi siz yeme bizi kamil diyeceksiniz. 😂

"Bu kalleşlik bana yakışmıyor ama SEN SUÇLUSUN"




"Keşke seni daha önce tanısaydım" dediğiniz birileri oldu mu?
Cevapla