Bir süredir düşünüyorum da ben kötülükten hoşlanıyorum. Sizce neden ve normal mi?

Birileri bana kötü olduğumu söyleyince nedense mutlu oluyorum. Kız arkadaşım bana bir kötülük yaptığında hoşuma gidiyor ve kötülük yapan kızlar çok çekici geliyor. Sizce neden?
Güncellemeler
+1 yıl
Güncel
Güncellemeler
+1 yıl
Güncell
Bir süredir düşünüyorum da ben kötülükten hoşlanıyorum. Sizce neden ve normal mi?
Cevapla