İstemli ya da istemsiz sıkıca sarılırken gözler kapanır.

Sarılırken sevdiğiniz insana ne düşünürsünüz?
Neden kapanır açılması gereken gözler?

Sarılırken sevdiğiniz insana ne düşünürsünüz?
Neden kapanır açılması gereken gözler?

Sıkıcı ya da tam tersi bir şey olduğu için bitsin ya da bitmesin diye düşünürsün sarılırken mutlaka bir şey düşünür insan. Düşünürken de gözler kapanır.
odaklanma sorunu yüzünden. gözler kapalıyken beyin hislere daha cok odaklanıyor ve daha fazla mutluluk hormonu salgılanıyor o yüzden.
miss gibi derin kokuyu icine cekmek icin tadini cikarmak icin gozler kapatilir.
Cevap
3Cevap
Tamamen ona ait hissetmek için bence, etraftaki hiçbir şeyi görmek istemediğimden
Gorme duyusunu bosverip diger duyulara odaklanmak icin. Cunku gormeye ihtiyacin yok o an.
O duyguyu hissedebilmek için. Güven duygusu, mutluluk duygusu. Bazen de kokuyu hissetmek için. Bir nevi dünyadan saniyeliğine uzaklaşmak bence
Çok ozlemisimdir üzülmüsumdur mutlu olmusumdur ve o an ondan baska bir şey hissetmemek iatemisimdir
diğerlerini değil sadece karşısındakiyle iletişimi olsun diye
Bilmem. Ben hiç kapatmam. Hiç dikkat etmemiştim...
Kapatmak mı gerekiyormuş?
Kokusunu içine çekerken istemsizce oluyor
kokusunu daha iyi alabilmek içn
O anın tamamen hissedebilmek için
Canı öyle istediği için
"En guzel seyler gorunmezdir cunku"
yanlış kişi ise bakıpta moralı bozmayım diye
Güvende be Mutlu hissettiğin icin :)
Güven :)
Ah ah..
Hayal kurmak icin
Cok ozlemistir
hic bir fikrim yok
Huzur
istemsizce
Hissetmek için.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar