Çiftler öpüşürken gözlerini neden kapatır?

ciftler öpüşürken gözlerini neden kapatır.zevkten mi yoksa utangaclıktan mı bunu hala cözemedim bir fikri olan var mı ?
Çiftler öpüşürken gözlerini neden kapatır?
Cevapla