kiz 22 yasinda erkek 34 yasinda sizce bir beraberlik olurmu
disardan nasil tepkiler alinir?
disardan nasil tepkiler alinir?
cok yaslı gostermıosa mıs gıbıde olur valla sevgılım 36 yasındaydı ve en mutlu zamanları beraber gecırdık dısarıya kulak asma olgun ınsan her zaman ıyıdır senı tasır sahıplenır gereklı ılgı ve anlayısı gosterır. 22 23 yasında sevgılı bulupda eğitmek ıcın ugrasacagına olgun bırıyle olup ondan bı cok seyı ogrenmek cok cok daha ıyıdır.
(simdi 3 5 cins cıkıp cınsellıge vurucak işi eminim ama sundan emın ol o yaslardakı ınsanlar neyın ne oldugunu bıldıgı ıcın cok olculu davranıolar 20 yaşlarda aklı uckurundakı ergenlerden cok daha iyi niyetliler.)
Benim açımdan uygun bir yaş aralığı, ailem açısından da uygun, yani itiraz etmezlerdi. Yalnız bu mevzuda tek dert yaş mevzusu ise uygundur... Olay sadece yaş aralığı ile bitmiyor biliyorsun, bahsettiğin kişi her kimse, yaş aralığından daha sıkı kriterlere sahip olsun bence...
daha siki kirterler derken ne demek istiyorsun?
Yani yaş uygunluğundan daha fazlası olsun, karakter, inanç vs gibi...
Bir sakıncası yok, ama etik karşılanmıyor, tabisi mühim olan senin nasıl mutlu olacağın, kendinin nasıl mutlu olacağına inanıyorsan, ona göre bir karar ver, ama iyi tart, iyi ölç, iyi düşün, iyi hesap et...
Bu çok önemli...
12 yas fark var ama olur 10 sene fark olupta evlenenleri biliyorum bence sorun yok ama biliyosun erkekler 40 indan sonra tirta baglaniyo genede sen bilirsin.
Cevap
14Cevap
sorun yaratmaz 2 side yetişkin insanlar tabi nasıl durduklarına bakmak lazım
kız fazla çocuksu erkek fazla yaşlıysa olmaz tabi ama aşk engel tanımaz :)
Kiza yazik olur. Erkek o yasa kadar evlenmemistir ya da evlenip bosanmistir.kizcagiz aradigini bulamayacaktir. Zor yani.
sevgi varsa niye olmasın.bırak dedikoducu mahalle teyzelerini sen istiyorsan oda istiyorsa saygı duymak düşer
Oha yaş farkına bakar mısın yaa. Birisi emeklerken diğeri erqenliğe qirneye başlamış farkı sen düşün yani
İlerleyen yaşlarda cinsel açıdan sıkıntılar oluşabilir bu günlük düşünmemek lazım bu tür şeyleri.
Neden bu konucanını sıkıyorkı bence normal şunu düşün
20 yaşındakı kız para için 70 yaşındakı adama kendını satıyor .bu ülkede.
bence ortada aşk varsa sorunda yoktur.
görmek lazım.. 24 yaşında olup benden yaşlı göseren adam vardı. benle yaşıt olup 40 gösteren de.. bunun gibiyse, YUH ULAN ADAMA BAK KIZA BAK VAY AYI VAY derler..
17 yasında bir kızın 34 yasında bırıyle evlendığını bılıyorum ben, hemde cok severek
Aşkın bu kadar ileri gideceğini düşünmüyorum. Bence ortada aşk değil arzulama duygusu var.
anlaşmak önemli olan ama sen her açıdan gözlemle gene bence ona gore adim at !
la nolacak , yurtdışında böyle bir soruya gülerler ne kadar takıntılı milletiz arkadaş
mutluysan neden olmasınki :) önemli olan dışarının ne dediğimi senin ne hissettiğinmi :)
yaş bu kadar önemli degıl
ama dışardan cok tepkı gelir
kesinlikle sorun yok,
senin ne hissettiğin önemli
dışarıyı boşver...
seviyorsalar yaşın hiç bir önemi yoktur. dışardaki tepkileri*et herkes kendi yaşamına baksın
olmaz gibi bir 10 yıl sonrasınıda düşünmek lazım
bi 10 yıl sonra bu kızda taş bebek gibi kalmıycak heralde, kadın en fazla dogum yapana kadardır ozellıklerde turk kadınları, erkek bakımlı olduktan sonra hıc bı sorun yok.. ayrıca erkek daha fazla ustune duser deger gorur daha nee.
yaş farkı fazla, tepki de baya alırlar bencee
valla ben helal olsun kapmış manitayı derim :)
Çok da güzel olur .Erkek olgunn..
+1
Sağool canım
olmaz. yas farki cok ...
mümkünsüz degil ama yaş farkı fazla gibi
Yok muydu genç biri..
Olur belki.
erkegiin canına minnet zevk patlaması yaşar:)
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar