Ben tutarım, bu konuya çok da özen gösteririm. Tutmayacağım sözü vermem yani. Bir de sözünü tutamayıp kıvıran, bahane arayanlar var ya, bak yine sinir oldum, çok komiğime gidiyorlar :ddd
Verdiğiniz Sözleri Tutar Mısınız? Tutmayanlar Hakkında Ne Düşünürsünüz?
Söz vermem kimseye ben yarına çıkcağımızın garantisi yok bir aksilik olur o yüzden karşımdaki kişi mahçup etmemek için en azından söz vermemiş oluyorum ve yapıyorum elimden geldiği kadarını da :D
En İyi Cevaplar