Sevgilinizle tartıştıktan sonra ne yaparsınız?

Arkadaşlar atıyorum (aldatma konusu haricinde) herhangi bi konuda ihtilaf oldu sevgilinizle baya bir tartıştınız, sonrasında ne yapardınız?
Orayı terkederim. soğuyunca geri gelirim
Gerekirse ayrılırım. belki geri gelirim
Ayrılığı düşünebilirim ama ayrılmam
Kova bi sevgi dağı bi fırtınayla yerle bir olmaz.
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Güncellemeler
+1 yıl
arkadaşlar kendimi değerlendirmem açısından yıldız da beklerim... isterseniz 1 yıldız verin ama yine verin... değerlendiriyorum ortalamayı çünkü.
Sevgilinizle tartıştıktan sonra ne yaparsınız?
Cevapla