Küçük kız kardeşim yoldan çıktı, Nasıl davranmalıyım?

merhaba arkadaşlar..
Dün bir olaydan sonra kız kardeşimin telefonunu aldım elinden. Kendis 14 üne yeni girdi henüz.
Telefonunu karıştırdıkca daha da kötü oldum
10000 erkek, sohbetleri kötü seyler üzerine, sapık videolar izlenmiş, fotoğraflar yollanmış..
Daha neler neler..
Hiç bir zaman ilgisiz bırakmadık kardeşimi, neyin yanlış olup doğru olanı anlattık, cok çaresizim ne yapacağımı bilmiyorum
siz bu duruma ne diyorsunuz?
Güncellemeler
+1 yıl
Herkese öncelikle iyi kötü cevaplarınız icin teşekkür ederim.. Bazıları dalga gecmiş ama benim içim içimi yiyor... Telefonu zaten elimde kesinlikle hiç bir şekilde vermicem. Cok Calıstıgım icin henüz konuşamadım ama eve gelir gelmez Karsıma alıp dediğiniz gibi sorguya çekip neyin doğru neyin yanlış olduğunu anlatıcam. Allah yardım etsin, kimseyi de böyle durumlara düşürmesin 😔
Küçük kız kardeşim yoldan çıktı, Nasıl davranmalıyım?
Cevapla