Laf sokmayı bilmiyorum ve herkes beni eziyor bundan nasıl kurtulabilirim?

Saflık o kadar kötü birşey ki. Keşke saf olmasam keşke saf büyütülmeseydim diyorum çoğu zaman. Ne kadar insanlara iyi niyetle yaklaştıkça saf davrandıkça insanlar beni ezdikçe eziyor. Bana laf sokuyorlar cevap dahi veremiyorum. Kimseye haddini bildiremiyorum. İnsanlar bana laf sokunca böyle içimde bir yara oluşuyor. Canım acıyor ama onlara cevap vermeyi bilmiyorum. Bu çok kötü herkes benimle alaycı konuşuyor onlar gibi olmadığım için, daha da yükleniyorlar bana. Onlarla mücadele edemiyorum. Eziliyorum. Nasıl bu eziklikten kurtulurum hiç bilmiyorum. Benden yaşça küçükler beni kullanır oldular. Onlara dahi haddini bildiremiyorum. Ne yapabilirim ki? Ben uyanık gözü açık biri olamıyorum.
Laf sokmayı bilmiyorum ve herkes beni eziyor bundan nasıl kurtulabilirim?
Cevapla