Gerçekten yapmadığınız şeyler için suçlanınca?
Ne yaparsınız?
Ne yaparsınız?
Deliriyorum ama hic karesi cikamiyorum bir kere kadikoyde geziyodum yasli teyze elinde posetleri ve cantasi vardi arkasından gidiyodum tam kenardan gecicekken karsidan genç bir adam geldi ortada kaldim o şifa teyze döndü herkesin içinde bana bagirdi hirsizlikla sucladi hic birşey bu kadar zoruna gitmemişti teyze ben karsiya gecicem dedim ama cantasini üzerime savuşturdu ki ben babamin cebinden bile kolay para alman Allaha havale ettim o kadini ve rezil oldugumla kaldim öyle
Sadece değer verdiğim insanlara açıklama yaparım..
Onun dışında susmak en geçerli cevap. Bilmiyorum ben sustum.
Nankör egoist bencil ve de Zalımın kızı derim ama içimden çünkü severim çok, acırım üzülürüm haline ve de ölene kadar akıbeti için dua ederim
Doverim suclayan kisiyi
Sen herkesi döv zaten
bir ben kaldım dövmediğin
Sinirliyim
Aynen aynen
Neden
Ya ben sana neden sinirli olayım allah aşkına
Günde kaç kelime konuşuyoruz da sinirli olucam
Ay her neyse 😂
😂😂
Cevap
29Cevap
Kanitlayabilirsem kanitlarim bana inanmayan insanlarinda bir daha yuzune bakmam kanitlayamiyorsamda Allah'a havale eder gecerim o me yapacigini iyi bilir.
Kisiligime laf ettirmem.. Yapmadimsa sonuna kadar kendimi savunurum.. Ezdirmem kendimi.. Baktim laftan anlamiyorlar neye inaniyosaniz inanin derim artik...
Önce mantikli bir şekilde düşünmeye sevkedip kendimi aklamaya calisirim. İnanmamaya devam ediliyor iae kanitlarla gelirim
Kanit yoksa ortaligi birbirine katarim kimse beni suclayamaz yapmadigim bir şey için 😂
Açıklamaya çalışırım, öfkelenirim. Bu konuyla ilgili lie to me dizisini izleyebilirsiniz. Bu tür şeylerle ilgili güzel bir dizi
Sadece sinir olurum yaptığım şey yüzünden ise yanlışsa gerçekten fark etmediğim yanları varsa utanırım susarım
çıldırırım. önce durumu anlatmaya çalışırım baktım hala anlamıyor bende geri çekilirim. sonra pişman olup gelirler zaten
Doğruyu anlatırım inanıp inanmamak onlara kalmış çokta umurumda değil. Daha önce oldu sonra gerçeği kendileri öğrendiler
Valla basligi okuyunca bile sucsuzken suclu oldugum olaylar geldi basima su an sinirlendim bir an. :D kendimi sonuna dek korurum karsimdakini susturacak seyler soylerim
iftiraya ne ile uğruyorsam onu yaparım ! kimse beni yapmadığım bir şey için itham edemez milletinin gözünün önünde o yapmadığım neyse onu yaparım...
susarım sanki konuşmaktan bile bıkmış gibi. sinir biriktiririm içimde. bir gün patların birike birike.
Açıklama yapmaktan ciğeri soluyor insanın şimdi olsa evet yaptım derim hiç uğraşamam kimseyle
Öyle olmuyor işte
Aynen öyle
Deliye dönüyorum çok yukseliyorum normalden daha fazla sinirleniyorum
Kanıtlayın öyle gelin karşıma adresinde burada!
İşte bu kadar kolay😑
Haksızlığa gelebilen biri değilim. Ortalığı ayağa kaldırırım.
Ben de onu yapmadığı bir şeyle suçlarım anlasın nasıl oluyormuş
Susarım, konuşmam hiçbir işe yaramaz karşımdaki kişi zaten inanmak istediğine inanmıştır bile.
Küçükken en sevdiğim şey
Yapamazsın dedikleri şeyi yapmamdı :)
Benim yapıp yapmadığını bilirler o yüzden nova problemo..
Ben yapmadim dedimmi olay bitmistir kimse beni karsisina almaz 😌
Olaya gore değişir takmam , hakkımı ararm ya da gerçeğin ortaya çıkmasını beklerm..
Beni yapmadığım bir şey için suçlayacak kadar cesur birini tanımıyorum.
Pek umursamam beni bilen bilir bilmeyen de umrumda değil
Aşırı sinirlerinirim ve muhtemelen çok büyük tepki veririm.
Bence yapmadığın herhangi bir konuda suçlaninca suçlandığını ve bu olayın doğrusunu anlatarak kendini hakli duruma getirebilrisin
Anlatmaya çalışırım olmadı bırakırım herkes istediğini düşünsün
Sinirlenir acayip pis intikamimi alirim sonra agzi acik kalirlar
Kendimi savunurum napcam😕
Suçlayan kişiyi elimden ancak azrail alır!
saldırganlaşırım. kanımın son damlasına kadar.
yapmış gibi davranırım
Allaha havale ederim.
Zaten belasını bulur
tony starkı cagırıyorum genelde o hallediyo
Suçlayan kim? ona bakmak lazım..
Allah görüyor ya derim..
Oldu sevgilim benden ayrıldı.
napcamı bilemem ki şaşkınlktan
Sonuna kadar kendimi savunurum😒
o sakin halim gider yerine hulk gelir:)
Kanıt isterim kanıtları varsa öyle konuşsunlar
Öyle birşey olmadı bugüne kadar zor bir durum
Bakar gulerim sittin senede muhatap olmam..
Bir gülme geliyor. Sonra kimse inanmıyor asdbf
Çok sinirleniyorum
ayni durumdayim sadece ağlıyorum
doğrsunu bulmak için çaba gösterrirmim
Allaha havale ederim
Boşver sonuçta seni asla anlamıyıcaklar
Şu anda yasıyorm bu durumu uzucu bısey yapmıyorum
Haksizlik ya...
Allah'a sığınırım
Uyurum
umursamam...
Deliririm
Kanıtlarım.
Kesin kavga ederim
Deliririm
Kavga cikar
Umrumda olmaz
Kızarım.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar