İyi geceler iyi uykular, boş veririm, umursamam, belki ağlarım.. Ertesi güne hiç bir şey olmmş gibi devam eder,, güzel bir savunma hazırlar bundan güç alırım Hele ki haklıysam,,
Açıkçası uzun uzadıya dert anlatmıyorum. Sormadan, bilmeden suçlayan kimseye tahammülüm de yok aslında. Ama yine de karşımdaki beni çok tanımayan biri ise durumu açıklıyorum kısaca. Hala üstelerse muhatap olmayı kesiyorum. Beni iyi tanıyan biri ise zaten suçlamadan sormadığı için bunu sorun ederim. Eğer çok değer verdiğim biri ise yine yanlış anlaşılma olmaması adına ufak bir açıklama yapıyorum. Fakat yaptığım açıklamayı dinlemiyor, sadece kendi düşüncesine takılı kalıyorsa uğraşmayı bırakıyorum ve uzaklaşıyorum.
Kişilik & Karakter konusunda 11,3b cevap paylaştı.
Kimin suçladığına ve hangi konuda suçlandığıma göre değişir benim için önemli bir konuysa kendimi ispatlamaya çalışırım yanlış anlaşılmamak için eğer tanımadığım ve saçma sapan şeyler için suçluyorlarsa umursamam bile isteyen istediğini düşünsün
İşle alakalı ise ve suçlandığım şeyle alakam yoksa mesai arkadaşlarımla maaşına iddiaya girerim. Madem eminsin ibanlar ortaya derim evli barklı kimseler olduklarından bu yemez. Suçlayan patronsada bunu sen yapmışsin oğlum diyerekten ağzını yaya yaya geliyorsa da onada kimlik karti mi çıkartır masaya koyarım ben yapmışsam istifa ederim diyerekten o da der bu deli yapmamış
Özel hayatımda ise ihalenin alakasız bir şekilde bana kalacağını anladığım zaman dinlerken tek kaşım kalkar bu uyarıdir baktım devam ediyor cevap vermem beklerim bitirsin baktı ben tepki vermeyip hala dinliyorum pardon abi der devam eder 🤣
İnsan daima her ne olursa olsun en yakıninda ki insana tahammül edebilir ve onları kırmadan bir yol bulmaya çalışa bilir bunun dışında ki insanların varlığı da yokluğunu da önemli değildir.
Ben de insan kırmayı sevmem ama dün bir bugün iki diyebileceğim bir insanın da karşımda bidi bidi yapmasına izin vermem kimi zaman cevap bile vermem kimi zaman tepkim net olur. Senin durumunda eğer karşındaki insan senin gidişinin onun ruh ve beden sağlığı için olduğunu anlamayıp hala gel gel yapıyorsa davete icabet sünnettir 😁
Yaptığım ya da yapmadığım şeyleri anlatmayı borç biliyorum kendime.. Omuzlarıma yığılan bir yük sanki.. Anlatmazsam karşı tarafın art niyetli fikirlerinin virüs gibi yayılacağına eminim. Çünkü susuyorsa suçludur gibi mide bulandırıcı bir savunma mekanizması geliştirmişiz..
Kendimi tamamen açıkladığımı düşündüğümde, artık vıcık vıcık etmeye gerek kalmadığı kanısına varırım. Bir de anlattığım kişinin beni ne kadar ve neresiyle dinleyip anladığına.. Zira kimine davul zurna eşliğinde anlatsan da o kadar alabiliyor kimi ise işine gelmediği için anlamasına rağmen anlamamış gibi yapıyor..
“ Anlatmazsam karşı tarafın art niyetli fikirlerinin virüs gibi yayılacağına eminim. Çünkü susuyorsa suçludur gibi mide bulandırıcı bir savunma mekanizması geliştirmişiz..” maalesef öyle. EiGsün 👌
Artık ilgilenmeyerek baş ediyorum çünkü kendimi; inanmak istedikleri şeye inanan insanlar için yormamam gerektiğini anladım. İşin aslı o kadar faklıyken o kadar farklı yansıtılıyor ki bir şeyler... ve buna inanan insanlar için parmağımı bile kımıldatmam.. Beni gerçekten tanıyan insanlar söylenen sözlere gözü kapalı inanmak yerine sorgular_dı.
Kötü niyetliler suçlu arar, iyi niyetliler çözüm. O yüzden insanları niyetlerine göre kategorize edip ona göre ciddiye almak en sağlıklısı.
Yıkmak insanlara yapmak gibi kıymet mi verir? Emin ol onu en çolpa herifler de becerir. Sade sen gösteriver, "işte budur kubbe" diye İki ırgatla iner şimdi Süleymaniye Ama gel kaldıralım dedin mi, heyhat, o zaman Bir Süleyman daha lazım yeniden bir de Sinan...
Hanımefendilerin alenen hiçbir vasfı olmayan psikopatlara kul köle olmalarına nasıl şaşırdığımı açıklayınca kıskanç olmakla suçlanmayı anlamıyorum. Arkadaş ben çirkinimdir. Tipsizimdir. Sevilecek özelliğim yoktur eyvallah benim sevilmememi anlarım. Psikopatları sevme güdüsü ne onu anlamıyorum. Kıskançlık değil şaşkınlık bu... Yapmadığım kıskançlıkla suçlanmak da kötü... Ne diyeyim hanımefendilere mafyalarla psikopatlarla mutluluklar...
Yoo bütün kadınlar alenen kabadayılara aşık oluyor nerede höt zöt bağırıp çağıran bir tip peşinde en az beş kız... Nerede efendi üsluplu beyefendiler hepsi yalnız...
En azından 35 yıllık hayatımda gördüğüm bütün kadınlar öyleydi ama istisnalar varsa da Allah onlardan da razı olsun. Ben sevilmeyeceğim diye mafyalar sevilmesin demiyorum. Kadınlar alenen psikopatların kucağına atlamasın diyorum sadece. Hepinize idealinizdeki kaslı havalı silahlı kavgacı geniş çevreli atarlı giderli ağır abilerle mutluluklar dilerim.
Suçlayana göre değişiyor. Sevdiğim insanlar suçluyorsa ve buna inanıyorsa tabii ki ölüyorum ve kendimi ince ince açıklamaya üşeniyorum:gönül yorgunluğu. Enerjim cidden sönüyor çünkü. Alelade insanlarsa altta kalmamak için çırpınıyorum tabi. Tanımıyor çünkü adam 😂
Kimse dört dörtlük değildir, hepimiz hata yapabilir , kırılabiliriz, üzülebiliriz , bence kalp kırmak insanı değersizleştirir.. ya mücadele ediceksin savaşacaksın ya da olmaz artık diyip atıcaksın, birbirinizi suçlamakla çözüm aranmaz , sen kendine göre haklısındır oda kendine göre haklıdır.. aşk işte böyle sıkıcı..
Kanka yani bunun için boşa çıkmama gerek yok Allah zaten neyin ne olduğunu biliyor Eninde sonunda Haklı olan kişinin haklılığı ortaya çıkar emin olabilirsin Sadece suçlayan kişi suçladığı ile kalır kendi karakterini ve kişiliğini ortaya koyar
Yaptığımı acık dürüstce beyan ediyorum, yapmadığım bir şeyse dile getiririm. Çevrem tanıdığı için üstelemez. Çevreye güven vermek ve sağlam dostluk kurmak çok önemli
Sadece susuyorum. Kimseye kendimi kanıtlamak zorunda değilim. Beni tanıyan böyle bir şeyi yapmayacagımı veya yaptıgımda ben yaptım diyecek kadar cesaretli olacagımı bilir.
çogu zaman hic umursamıyorum , ben yaptıysam kanıtlasınlar ya da boş bos konuşmasınlar onudamı ben yapayım
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Cok yakin bi zamanda başıma geldi sesimi cikaramadim hatta onlar yüzünden suçlu psikolojisine girdim kimse benimle konuşmuyor cok yorucu bunaltici insanlarin gozunde farkli olmak herkesin hakkinda bir sey denmesi. Baş edemiyorum Kacmak istiyorum
Başa çıkamıyorum. Sinirden deliye dönüyorum, beni o an o duruma getirenleri silerek cezalandırıyorum. Ama sonra illaki işleri düşüyor ve bir süre sonra yoluna giriyor.
Durumu izah etmeye çalışıyorum. Değer verdiğim biriyse konuşmak için çabalarım. Beni kırmaya başladığında ise artık hayatımdan çıkarırım. Öyle birine gerek yok.
Hiç kimseye kendimi inandırmaya çalışamam. Beni bilen, bana inanan ve güvenen biri benil herhangi bi yapmadığım bişey için beni suçlamazdı. Tanımayanların suçlamasıda beni ilgilendirmezdi.