AI Persona’ya Sor
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
97Cevap
bende 1.85 falan yazıcak dıye bekliyorum =D
Oha okadar uzunu fazla degilmi :D
Fazla sanırım =D en ideali 1.71 falan sanırım benımkı 1.76 ınan berbat
Yokya iyidir erkekler begeniyor :)
Benden uzun kızları sevmem.
Kisasin ozaman sen :)
1.72 :)
Hı olsun kanka olursunuz :)
:(
Uzun kisa ne farkeder :-)
bodur tavuk er zman piliçtir en uzunu 1,66 olsun dahası sırıtır be çok değil ama zayıf olsun yeter
sokakta uzun boylu
yatakta kısa boylu kızlar tercihim
:) 172-173 gayet normal bir boy bana göre uzun değil ama ideal
sizin kac :)
184 cm
anladm
:) sizin kaç
172 :)
süper çok ideal çok severim o boyda olan kızları tuttum seni :)
:)))
sence bir erkek için ideal boy ne kdr olmalı :)
178-185 :arası: )
güzell ideal boydayım demek :)
tabi :-)
yalınayak gezerse kumsalda iyidir...:D hep kumsalda gezsin insan içine çıkmasın uzun boylu kızlar...:D
neden
cadde pazarda gezeriken topuklu giyerse sırık olacak...
188 im
173 lük kız 14 cm topuk giymezse iyi :P
giymez giymez : D
Harika olur, Çok beğeniriz :)
İyimis :)
1.72 hatun ancak 10 cm topuklu giyerse uzun olur..
172 iken kisa mi geliyor :)
herkes kadar geliyor...
Bacak kadar boyu var türlü türlü huyu var, mottosuna maruz kalmayacak kızdır.
hı :)
uzun boylu kız candır :D seksapelitesi de yüksektir :D
ah siz erkekler
kendinden mi biliyorsun :D
nediyorsun sen yaw o_O
kısalarla anlaşamıyorum zaten
niyeki :)
küçükler anlamıyo beni :D
haha büyüklermi anliyor seni :D
aynen büyükler anlıyo dilimden :D
buyuklerle mutluluklar ozaman :)
teşekkürler ederim :)
Benden kısa oluyorlar. O yüzden problem yok.
sizn. kac
1.77
evet senden kisa oluyorlar :)
1.73 ün neresi uzun .uzun dediğin 1.85 .1.90
bir kız icin diyorum
bende bir kız için dedim.ama bizim burdaki kızlar hep bacak kadar yabancı kızlar görse bu soruyu totolarıyla gülerler :P
türk kızlarına laf yok ama -_-
önceden saçı uzunun aklı kısa olurdu şimde boydan kısa oluyor galiba
sen kedini gelistirde gel bence buraya ;)
ee şimdi anladın galiba beni neden uzun boylu olduğunu hala tıkırdıyor.
sacmalayn bakalm
Manken gozuyle bakarm adeta .d
bitanesin :)
Sende bir tanesin Lima :)
:)
tam bana uygun .) 1,87 boyundayım ):):
masallah
afet afettttttttttttttttttttttttttttttttt
:)
aha yoksa sende mi uzun boylusun :P
yo hc uzun olurmuyum azck ucundan 172cigim :p
kısa :P
neresi kisa be sen kisa gormemissin :D
bana göre kısa :P
kacsin ki
1.85 :P
aman sende cok uzunsun zaten.p
hıh beğenemedin mi :P
begensemde begenmedim :p
hıh uyus o.O
sen evet sen :)
ne ben :O
uyussun :p
tanışalım o zaman dermişim :P
dermisim olarak kalsn bencede
o yüzden diom zaten :) kısa arkadaşım :))))
nyse tm
tm tm :P
;)
Evet hoşuma gider tabiki. Hani nerde :)
Ben ben :p :D
Ben güzele güzel demem güzel benim olmayınca :D
Hehe iyiydi :)
:) bencede
benım hoşuma ğıtmez yatak ta çok zor bacaklar leylek gıbı
ben 1,80 nim benden uzun olursa sevinirim
senden uzununu napcan :D
benden kısasını ne yapam uzun olsunda onu herkesin içinden rahatca görem
enteresan :)
ne yapam kısa boylu olsa araki bul bulabilirsin kalabalıkta uzun olsunki kafamı kaldırmı gökte bir melek gibi sörem sevdiğimi ne bilem güzel söledimmi
hı hı :)
173 uzun mu ya :) ayrıca hoşuma gider :D
uzun degilmi :)
çok uzun değil.ama olur yani ..farketmez filan.. ne diyim :D
dediklerin yeter saol :)
sence kısa erkekler nasıl ? :)
iyilerdir hoslardirda bana gore olmaz tabi :)
:) onlar işte senin boyunu beğenmezler dicektim de ;) bence boyun çok güzel kullanmayı bilirsen tabisiii :)
:)
uzun boylu kız at gibidir 175 kadar iddaldir
:)
İdeal boy :) iyidir iyi
dimi dimi :)
eveeet ayrıca çok tatlıdırlar ;D
<3 :)
:* <3 :)
Tam bana göre ama nerde böyle kızlar
Bilmem ki nerdeler acaba :)
Ben bulamıyorum bulsam kaçırmam hiç :)
Yapma ya :-)
Napim 1.86 yım ben böyle kızı bulsam kaçırır mıyımsence : P
Tutar kacirirsin dimi :D
Aynen var mı tanıdığın :D
Yok :)
Hadi ya ne kadar şanssızım ben :(
iyidir uzun boylular :(
Neden bu ifade :)
onlar topuklu giyince upuzun oluyorlarda ondan :(
E yani :)
sonra benden uzun oluyorlar bide :(
Senin kac :-)
1.76 :(
Topuklu giydirmezsin olur biter:)
yok bir iki cm uzun olmasinin lafini yapmayiz giysin giysin sdfsd
Topuklumu seviyorsun :)
kim sevmez ki..saglam bacaklari olan bir hatunun topuklu ayakkabisi bitiriclik ozelligi 20 uzerinden 18 dir kanimca..
Anladm
anlasilir bir dilim vardir ztn dsfsd
Hehe :)
herzaman benden uzun boylu bir bayan arkadaşım olsun istemişimdir
bu mu uzun kız :) bende 1.80 sandım
uzun tabi :)
enfesss diyorum başkada bişey demiyorum
güzel :-)
candice swanepoel geldi aklıma vay anasını
--
--
Acaba yatakta nasıldır? diye düşünürüm
--
--
1.78 uzun gurubuna girermi?:))))))))))))))))
bana gore giriyorda sizi bilemem
Bizim lisede bir kız vardı boyu hepimizden uzun ondaki boy okuldaki hiç kimsede yoktu fiziği gayet iyiydi :)
172-173 normal bir boy
Harikalar diyorum..
<3
Benim boyum 1,80 olduğu için öyle yani..
anladm
kızın boyu uzunmuş diyorum
iyi buluyorum.ama kazulet gibi olmamak şartıyla
172 iste
boy kilo oranı önemli
bu mu uzun boy ? :D
Kısa mı geldi :D
Uzun boylu olduklarını düşünüyorum.
1.70 ten sonrası hoş değil
170 iyidir de 175 üstü olunca itici geliyo bana.
dogrudur
at gibi hatun diye bir anlam katarız...
ee
ee si bu işte at gibi diyoruz :)
tm
aşırı zayıf olmadıktan sonra hiç sıkıntı yok
aynen :)
gitmezmi maaşallah.
:)
Çok anlamlıyım.
boyun kc
1.74.
allah derim
<3
sexy tahrik edici geliyor
175 ten daha uzunsa uzun boylu olur bana göre
En büyük hayalim 190 lık biriyle birlikte olmak
bana göre görsem hemen sporcudur onlar
:)
bazen bir gülümseme bile yeter
sevindim ozaman :)
bende cevap için çok sevindim
neden :)
inceliği gösterdiginiz için
anladım :)
incelik farklı bişey
neyse
çok mu uzadı acaba :)
bilmem ki :)
sonu var mı yok mu :D
bilmem :))))))
bilirsin bilirsin nasıl bilmezsin :)
nayır bilemem :)
buyrun kibar ve nazik bayanlar önden
ne icinnu
ne icinn
bilmiyorum işte bir bilsem :D
Taş taş :)
:)
boyu değil önemlı olan cilvesi
ben de uzun boyluyum ve bu çok hoşuma gidiyor
önemli olna boyu değil işlevi
iticiiiii :D
ne farkeder sende herkes gibisindr
tabiki oyle tersini iddia etmedim ki
hayret ya herkes gibisin dedim ama diğer kızlar gibi salak vs. cevap vermedin özür dilyorum yazdıgım için :)
:)
çok itici :P
olabilir herkes begenicek diye bir kaide yok anlaysla karsılarm .
anlayışla karşılayan kızlarda itici :D
uğraşma .
defol git diyosun tamam .hadi güle güle.
ugrasma diyorum sadece gerisi senin uydurman
seni siliyorum hadi by
silen ellerin dert görmesin :D
istersen engelliyim bide
Sizin boy kaçtı acaba;)
Kiskaniyorum.
olurmu her boyun ayrı bir guzelligi vardır kıskancak birsey yok :)
Çokta sırık iyi değil ya
hadi ordan kıskanc :)
önemli olan işleviii