
Bence ikisi aynı, peki sizce?
Aynı şey çünkü; (görüşünüzü yazın)
Farklı şey çünkü; (görüşünüzü yazın)
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç

Farklı şey çünkü asosyal olmanın ve içine kapanık olmanın beraberinde getirdiği oluşturduğu etki farklıdır. Her ne kadar aynıymış gibi görünsede iki kavram arasında farklı nüanslar vardır.
İçine kapanık bir insan yeri geldiğinde insanlar ile diyalog kurabilir.
Fakat asosyal bir insan bırak insanlar ile konuşmayı sosyal faaliyetlerde bile bulunamaz..
İçine kapanık olmak bir tercihtir, Asosyal olmak bir kişisel bir sorun kişisel bir problemdir...
Teşekkürler @Sevimli_Hayalet ;)
Rica ederim :)
:) :)
farklı şeyler çünkü ben bilgisayarda oyun oynamayı seviyorum eee doğal olarak sıksık bilgisayar kullanıyorum belki hiç başından kalkmıyorum... bilgisayar oyunu oynamak istiyorsam bilgisayarın başında olmam lazım dışarıda kafede arkadaşlarla okey atarken bilgisayar oyunumu oynayamam dimi? :D bu yuzden ikisi farklı şeylerdir matmazel
Farklı şeyler; içine kapanık insan da sosyal olabilir sadece bir ortamda çok konuşmaz. Ama asosyal insanlar bir ortama kolay kolay giremez girse de adapte olamazlar.
Hayır değildir. Her içine kapanık asosyal değildir ama her asosyal içine kapanıktır şnce çizgimiz bu şekilde...
Cevap
9Cevap
Teşekkürler ses kaydını için :) güzel açıklama yapmışsınız :)
rija idirim.
Kaydınız*
kime?
asdfghj
😧😭😭😭
içine kapanık olmak insanlarla konuşmamak ve duygularını paylaşmamak demek asosyal olmak ise insanlarla gerektiğinde konuşmak sosyal aktivitelere katılmamak demek :)
aynı şey değil ama yakın. asosyaller korktukları için başkalarından uzak dururlar içine kapanık kişiler ise kendi kendilerine mutludurlar başkasına ihtiyaç duymazlar
Hayır
Asosyal olmak bazen iş güç yüzünden normaldir.
Fakat içe kapanık olmak tamamen ruhsal problemdir
Farklı şeyler birinde insanlarla konuşursun ama içine kapanıksındır sıkılırsın diğerinde makine ile yaşar gibi ölü gibisindir
farklı çünkü ben çok içine kapanık bebe gördüm böyle gezip dolaşıyor, ortamlara giriyor ama pek sesi çıkmıyor :D bense tam tersiyim içime kapanık olmasamda asosyalim, evde takılmayı seviyorum
Bence aynı sey asosyal oldugumuz ıcın ıcımıze kapanıyoruz..
Farklı şeyler çünkü kişi sosyalken içine kapanık , çekingen davranabilir.
Asosyal kişi içine kapanıktır, içine kapanık kişi asosyaldir.
Yollar farklı olsa da aynı noktaya gider
aynı şey değil.
Farklı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar