Asosyal olmak ve içine kapanık olmak aynı şey mi?

Asosyal olmak ve içine kapanık olmak aynı şey mi?

Bence ikisi aynı, peki sizce?
Aynı şey çünkü; (görüşünüzü yazın)
Farklı şey çünkü; (görüşünüzü yazın)
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Asosyal olmak ve içine kapanık olmak aynı şey mi?
Cevapla