Teşekkür etmek bir erdem ve bir kültürün göstergesidir değil mi? Peki KS de bazı kızlar neden bundan yoksun?

Kesinlikle yanlış anlaşılmasın herkesi kastetmiyorum ama afedersiniz KS de baya kezban var...
Teşekkür etmek bir erdem ve bir kültürün göstergesidir değil mi? Peki KS de bazı kızlar neden bundan yoksun?
Cevapla