' Hakkımı helal etmiyorum ' demek yerine ' Rabbime bıraktım ' demek daha doğru değil mi?

' Hakkımı helal etmiyorum ' demek yerine ' Rabbime bıraktım ' demek daha doğru değil mi
;
Bunu bugün yeni öğrendim
@Sakaryalim teşekkürler :)
Helallik istemek en iyisi
Helallik istemiyorsa ve hak geçyitse Rabbime havale ederim
Keşke hiç kul hakkı geçmese
Diğer düşünceler
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
' Hakkımı helal etmiyorum ' demek yerine ' Rabbime bıraktım ' demek daha doğru değil mi?
Cevapla