
Bazen sevdiklerimize kırılıyoruz.. bazen bilerek kırıyorlar bizi bazen bilmeyerek farkında olmadan
peki kırıldıgınızı incindinizi nasıl gösterirsiniz sevdiklerinize?

Söylerim eğer söylemeye değer bir insansa, ki kırıldıysam değiyordur zaten. Yoksa yapılan ne olursa olsun dikkatimi bile çekmez..
Eig için teşekkürler.. :)
Kırıldığım konuya bağlı. bazen kırıldığım an söylerim bazen de ertelerim. daha doğru bir zamanda daha sakinken konusabilmek icin
Susarak gösteririm
Zaten beni tanıyan biriyse kırıldığımı susmamla anlar
Hüznümü göstermeyi sevmiyorum hocam. Kendi içimde yaşamak daha iyi.
Cevap
8Cevap
Göstermeye lüzum yok.
Suratım, gözlerim ve bakışlarımdan o an her şey okunur. Sessizlik ise sadece bir alternatif...
Sessiz kalarak. Kimi öküz de anlamiyor ama 😛 onlara acik acik küstüm sana ben diyorum
Hep susarım, kabuğuma çekilirim. Kırıldığım insanların eylemlerini ve konuşmalarını yok sayarım.
sessiz, soğuk oluyorum. Bu tepki göstermek için değil. Kırıldığım için böyle oluyor
Beni gerçekten seviyorsa beni biliyorsa anında anlar, benim bir şey yapmama gerek bile kalmaz
Üzülürüm, konuşmam. Kendi kendime düşünüp yalnız kalıp kırgınlığımın geçmesini beklerim
Her zamankinden farklı davranırım. Anlayan anlar, anlamak istemeyen anlamaz.
Içimde tutarım tutarım anlatmam kolay kolay sonra bir patlarim kötü ama böyle
Valla göstersemde aynı göstermesemde hatta gösteriyosun suçlu sen oluyosun oyüzden susuyorum sadece.
önceden üzülmemiş gibi yapardım ama artık canımı yakanı beni kıranı ben de kırarım
Trip atiyirsam ya da mesaj atip kafalarini sisirmiyosam kusmusum demektir😂
Gösteremiyorum. Sanırım en kötüsü de bu.
Ben söylerim açık açı.. Kırdıysa bilmeli!
Susarım fazlasıyla sessiz kalırım .
Bilmem caktrmiorum genelde
Ben soğuk davranarak belli ederim
Göstermem, severim çünkü.
Sessiz kalırım tomris uyar gibi...
Bilmem anliyorlardir cok belli ederim zaten
Soguk durur ve susarimm
Al kırdın, kırdın derim.
Mutluysam mutsuz olurum mesela
Huzursuzluğumdan anlar zaten.
Gostermem ben onların anlaması lazım
Sessiz kalmam ben, tepkimi gösteririm.
Resim beni anlatıyor fazla söze gerek yok :)
Ortamı terk ederek.
Agresif davranarak
Suskunlaşırım.
kırıldım sana kadın
Konuşmam onlarla
Cvp vermemekle
konusmayarak
Susarım
Susarak
Eser geçerim
sessız
Susarak
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar