konuşur musunuz, trip mi atarsınız yoksa susar mısınız? Evet nasıl belli edersiniz?
Ben tepkisiz kalıyorum ve çoğu zaman da karşı taraf kırıldığımı bile anlamıyor..
Ben tepkisiz kalıyorum ve çoğu zaman da karşı taraf kırıldığımı bile anlamıyor..
Eskisi gibi olmam daha resmi olurum.. Karşı taraf eğer anlamaz ise çeker konuşurum... Ama genelde anlıyorlar ve neden böyle yapıyorsun diye sorduklarında söylüyorum.. Birde eğer anlamasa bile söylenmeyecek buna değmeyecek insanlarda var.. Onları zamanla unutuyorum
Ben daha çok değer verdiklerime kırılırsam ortamlarından çeker giderim sesimi çıkarmadan yalnız başıma bir köşede takılırım anlıyorlar zaten hemen gelip tekrar konuştuklarında diretemiyorum. Onun dışında kavga ettiklerimle kesinlikle muhabbet etmemeye çalışırım.
Insanina göre değişir bir annene kirilmanla en sevdiğin dostun kirilmandaki tepkiler aynı olmaz dostuma trip atarım anneme susarim.
Konu bensem belli olmaz o ne yapacağım
Cevap
10Cevap
Ruh halime bagli ya susarim. Ya asiri bir tepki verir olay aninda orayi terkederim ya da direkt olarak tribe baglar tepkisine gore iliskimi bitiririm.. o birazda olayin buyuklugune bagli
İster istemez kıran kişiden uzaklaşıyorum.
Ben kırıldığımı dile getirmem ve belli etmem ama bu uzaklıktan karşımdaki kişi anlar.
Soğuk davranıyorum anlıyorlar zaten çünkü normalde cana yakın neşeli bir insanım
O yokmuş gibi davranırım zaten hemen anlaşılır tavır yaptığım
Belli etmek demiyelim de direk soylerim ayrica kolay kolay kirilmam kirildiysam sevdigim biridir.. Herkesi de kalpten sevmem
belli etmem sonra ışık hızıyla özür diliyorlar hiç gerçekçi olmuyor
Ben tepkisiz kalıyorum ve çoğu zaman da karşı taraf kırıldığımı bile anlamıyor..
susmak en işe yararıdır
Anlıyorda umursamiyor diyelim
susarım hiç cevap vermem
kolay kırılmam kırılsamda kimseye fark ettirmem
aynen benimki de anlaşılmıyor..
Yüzümden anlaşıyor zaten
Trip atarım ya da konuşmam
Sessiz kalırım ve görmezden gelirim
Çok sinirleniyorum
Susuyorum
Konuşmam
Bağırırm.
Susarak..
Susarak gösteririm.
Trip atarım.
Sessiz kalırım.
Ters davranıyorum
Bende onu kırarım.
trip atarım
Susarım
Terslerım
Konuşurum
Susarım genelde.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar