Büyük öz güven eksikliğim var? Hiç bir şeyi başaracağıma inanmıyorum, çalışmaktan korkuyorum. Nasıl üstesinden gelirim?

Tek başıma bir şey yapmaktan korkuyorum. Sürekli düşünüyorum. Bu sene içinde memur olacağım. Çalışmaktan, takım elbise giymekten, yeni ortamlara girmekten korkuyorum. Tek başıma sorunların üstesinden gelemiyorum. Sürekli yanımda birisi olsun, bana güç versin, benimle birlikte beni anlasın istiyorum. Hep başkalarından bir şeyler bekliyorum. İnsanlara düşüncelerimi rahat rahat söyleyemiyorum. Tek başıma bir kafeye veya bir lokantaya girip yemek yiyemiyorum. Aklıma memur olup takım elbise giydiğim zaman düşüncesi geldikçe kötü oluyorum. Nasıl yenerim bu durumu mu? Normal atılgan ve açık bir insan olmak istiyorum. Utangaç ve içine kapanık bu halimden kurtulmak istiyorum. :( :( Nasıl üstesinden gelirim bu durumun? Çok fazla öz güven eksikliğim var.
Büyük öz güven eksikliğim var? Hiç bir şeyi başaracağıma inanmıyorum, çalışmaktan korkuyorum. Nasıl üstesinden gelirim?
Cevapla