Selam herkese iyi geceler arkadaşlar öncelikle ben bir sadistim ( cinsel sadist ) Sadist olduğumu öğrenen insanların verdiği tepkiler
- oha kedimi kesiyorsun - neden allaha inanmıyorsun - neden bir insan başkasına zarar vermekten hoşlanırkı - önceden müslümanmıydın
ve genellikle argo kelimeler kullanıp bazen dışlanıyorum anlamadığım şey ben zaten müslümanım sadistlik ile müslümanlığın bir alakası yok sonra sadisti satanist ile karıştıranlar oluyor ya anlayamıyorum gerçekten bu kadar abartılacak ya da ne bileyim kötü söz etmeye haklarımı varya
Zaten içime kapanık bir insanım kalabalık ortamlardan da hoşlanmıyorum kendi halinde takılan bir insanım ya neden mazoşistlik ve sadistlik bu kadar abartılıyor bu kadar ayıplanıyor ve neden herkes bilinçli olmadığı konu hakkında böyle abuk subuk yorumlar yapıyor?
Sadist veya Mazoşist olmak neden bu kadar ayıplanıyor?
Bu gibi şeyler insanların çoğunda bulunabilecek, çoğu tarafından da baskılanmış ve gün yüzüne çıkması engellenmiş şeylerdir. Çünkü toplum düzeninde öğreti budur. Buna karşın, çevrelerinde bu gibi uç noktaları açıkça yaşayan insanları gördüklerinde o baskılanmış tarafın açığa çıkmasından korkarlar. Kendilerini "ben böyle değilim, hiçbir zaman da olmayacağım" konusunda ikna etmek için, bu durumları veya bu durumları yaşayan insanları topa tutarlar. Bu topa tutuş onlara "yatkınlığım olsa niye bu kadar kızayım canım, bak işte en çok ben karşı çıkıyorum. demek ki ben mükemmel derecede normalim!" tatminliği kazandırır.
Katılıyorum bende başkalarına acı vermekten zevk alan birisine güvenmem fakat ben dediğim gibi cinsel sadistim ben sizin aksinize cinsellik esnasında acı vermekten hoşlanıyorum
Onu anladım merak etme. Cinsellikte olsa bana biraz garip geliyor. Tabi senin hayatın zaten o tarz ilişkilerden hoşlanan kızlarda var. Sende lazımsın yani ^_^
Öncelikle fotoğraf tapılası.. Ben bir mazoşistim ve bununla gurur duyuyorum. İnsanların duyduklarinda verdikleri tepkileri cok iyi bilen birisi olarak kesinlikle ahmak insanlarin ahmak dusuncelerine önem vermemen gerektigini tavsiye ederim. Zaten farkinda oldugunu umuyorum, turkiyede yasiyoruz ve insanlar ketumluklarindan, cahilliklerinden batmış durumdalar. Kendi hallerine birak, sen kendin gibi yaşa digerlerini kesinlikle önemseme dostum😊
Müslümanlar olarak dünyaya gelme amacımız allaha itaat etmek onun emrettiklerini yerine getirmek özgür irademizi kullanaraktan allahın bize yaptığı sınavlardan geçmek bunun ödülüde cennet olucak
En İyi Cevaplar