Sadist veya Mazoşist olmak neden bu kadar ayıplanıyor?

Selam herkese iyi geceler arkadaşlar öncelikle ben bir sadistim ( cinsel sadist ) Sadist olduğumu öğrenen insanların verdiği tepkiler

- oha kedimi kesiyorsun
- neden allaha inanmıyorsun
- neden bir insan başkasına zarar vermekten hoşlanırkı
- önceden müslümanmıydın

ve genellikle argo kelimeler kullanıp bazen dışlanıyorum anlamadığım şey ben zaten müslümanım sadistlik ile müslümanlığın bir alakası yok sonra sadisti satanist ile karıştıranlar oluyor ya anlayamıyorum gerçekten bu kadar abartılacak ya da ne bileyim kötü söz etmeye haklarımı varya

Zaten içime kapanık bir insanım kalabalık ortamlardan da hoşlanmıyorum kendi halinde takılan bir insanım ya neden mazoşistlik ve sadistlik bu kadar abartılıyor bu kadar ayıplanıyor ve neden herkes bilinçli olmadığı konu hakkında böyle abuk subuk yorumlar yapıyor?
Sadist veya Mazoşist olmak neden bu kadar ayıplanıyor ?


Sadist veya Mazoşist olmak neden bu kadar ayıplanıyor?
Cevapla