Bence herkesin içinde biraz sadistlik vardır. Ama mazoşistlik bazı kişilerde vardır. Haksız mıyım?

En basiti bizi rahatsız eden sineğe işkence yapmıştır herkes. ya da benzer basit sadistlikler. Zevk aldığınız bir an vardır. O yüzden aslında herkesin içinde biraz sadistlik vardır.

Güncellemeler
+1 yıl
olabilir haklısın gibi cevaplar yerine katkı sağlayıcı cevaplar verin. Yaptığınız küçük veya büyük psikopatlıklarınızı yazın
Bence herkesin içinde biraz sadistlik vardır. Ama mazoşistlik bazı kişilerde vardır. Haksız mıyım?
Cevapla