Güncellemeler
+1 yıl
olabilir haklısın gibi cevaplar yerine katkı sağlayıcı cevaplar verin. Yaptığınız küçük veya büyük psikopatlıklarınızı yazın
En basiti bizi rahatsız eden sineğe işkence yapmıştır herkes. ya da benzer basit sadistlikler. Zevk aldığınız bir an vardır. O yüzden aslında herkesin içinde biraz sadistlik vardır.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
7Cevap
Bende ikisi de yok...
sadistlik başka bi boyut bence.. sinek öldürmekle olmaz..
Doğrudur her duyguyu taşır insan bir miktar. Ben de köleyim, acı eşiğim de düşük olduğu için çok canım yanıyor kızlardan dayak yiyince
mazo musun sado mu?
herkes gibi sado. Sanırım birazcık yoğun herkesten farklı
hmmm bende öyleyim kölem olmanı isterdim
hahahaha. İnan çok güldüm. Komik seni
içde gizli bir köle var senin :D :D
içimde değil ama var 1-2 kölem. onlarda gizli değil. Her konuda bu kadar çok yanılıyorsan zor bir hayatın vardır senin.
hayır genelde yanılmam
olur öyle şeyler sıkma canını
kendi canımı sıkmam genelde başkasını canı sıkılır :D
Olabilir evet
Güzel ve yerinde bir tespit
Olabilir