Bazı şeyleri, unutmak mı daha zor yoksa hatırlamak mı?

Hayatımızda şu zamana kadar yüzlerce olayla karşılaşmışızdır.

Okul arkadaşlıkları, dünkü yediğin yemek, sana yapılan iyilik, çalıştığın dersler vb. her konuda olabilir.

Sizce unutmak mı daha zor, yoksa hatırlamak mı?
Biraz açıklarsanız sevinirim..
Unutmak, çünkü..
Hatırlamak, çünkü..
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Bazı şeyleri, unutmak mı daha zor yoksa hatırlamak mı?
Cevapla