Yoksa boşvermek daha mı mantıklı?
Ben huzurumu kaçıranla uğraşırım. Yaşattığını yaşamalı.
Ben huzurumu kaçıranla uğraşırım. Yaşattığını yaşamalı.
Boş vermek aslında her zaman daha mantıklı ancak her kesin mantıklı olduğu yerde.. Eğer kimse hak , hukuk ve insan vicdanına sahip değilse o zaman ana avrat küfür edip hakaret etmek en doğal olan şeydir.. Çünkü laylaylom çocuğunun anladığı matık orospuluktur..(Orospu;Kendiden güvenen insanları her zaman aldatacak yapıda ki alçak ruhlu insan demektir, kadın da olur erkek de.)
boşveririm görmezden gelirim
birde onunla ugraşıp güzel keyfimi bozamam
Çok güzel uğraşırdım da artık yaşadıkça/ yaşlandıkça; korkak mı olmaya başladım, yorgunluktan, bezginlikten midir nedir bırakıyorum bir yerden sonra..
İnandığım İlahi adalete teslim ediyorum.
Güzelce yüreğimle söylediğim bir iki cümleyi ah larımla süsleyerek paketliyorum kişiliksizleri 😏
Konuşurum laflarımla iğnelerim kaldıramayacağı şeyler söylerim o da ona yeter zaten intikam almak gibi bir amacım olmaz ne hali varda görsün hakettiğini zaten yaşıyor olacaktır 😊
Cevap
21Cevap
aynen kısasa kısas söverim olmadı döverimmm olmadı dayak yerimmm
Uğraşmam bırak cevap vermeyi bor harf sarfetmem bile.
boş vermek daha mantıklı
Bide onu düşünerek iyice kendimi yıpratamam
Akıllı insanın hali başka oluyor be. :)))
Bilmukabele arkadaşım :)
Kafaya takarsam beter ederim ama uğraşacam gücüm kalmadı
hiç uğraşmam fırsatım olunca yaptığını ona yaşatırım
Huzur veren kelimeler :
Boşver, Neyse, Aynen, Elhamdulillah
Abi denen o yaratıkla uğraşmak isterdim ama pislik seviyem onunkiyle eşdeğer değil. Sinsi yılan. Yeri geldiğinde sinir et. Hep kafanı yorma.
Ben uzaklaşırım. Ama illa istiyorsa hak ettiğini fazlasıyla veririm.
Huzurumu kaciran insan eger gorus alanim disina cikabilecekse gormezden gelirim ama yolumun uzerindeyse ezerim. Ugrasmam oyle uzun soluklu bir efor harcamak icin en kestirme en acimasiz yoldan imha.
ne yapacamki onu mu vurayım şimdi :/ sektir ceker giderim bu kadar cool ol la biraz
Umursamaz davranırdım. Bu da onu kanser ederdi.
tipik stratejim, kaçarım
Direk döverim en kısa ve en kesin çözüm
daha ağır konuşurum :)
İntikam alırım mutlaka yanına bırakmam.
ben bosveririm acıkcası
Huzurumu kaçıran insanları hayatımdan cikartirim
boşvermek daha mantıklı
huzurumu kaçıranın
huzurunu kaçırırımmm
Yok ya ne uğraşcam değmez. 😊
İşim olmaz takmam bile
Huzurumu kaciramaz kimse.
bos veririm ben
Huzurumu kaçıranı misliyle kaçırırım
Pek uğraşmam
Etkiye tepki veririm
Nasilsa yasattigini yasar. Ugrasmam
Dar ederim 😀
Muhattaba almam
Hemen hemen
Ruh halime göre
tepki veririm...
Bosveririm
Ben sallamam
Kimse kaçıramaz
Evet
Uğraşırım.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar